• Äldre 25 Mar 12:41
    3174 visningar
    13 svar
    +1
    13
    3174

    En fråga till kvinnor...

    Du som är tjej/kvinna, stönar du under sex?

    Jag är helt medveten om att det kan vara olika från gång till gång och beroende på med vem och situationen, men jag syftar på rent generellt?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden En fråga till kvinnor...
  • Anonym (Tjejk­ompise­n)
    Äldre 25 Mar 12:43
    #1
    +2

    Det är helt olika beroende på hur bra det är. Men jag är nog aldrig helt tyst och typ skriker aldrig heller.

  • Anonym (.)
    Äldre 25 Mar 12:47
    #2
    +1

    Jag stönar högt vid sex. ^^ Kräver situationen att jag behöver tysta ner mig så blir det att stöna in i en kudde. Dock är det inte på skriknivå. :P

  • Anonym (Tjeje­n)
    Äldre 25 Mar 12:59
    #3
    +1

    Jag stönar högt under akten. Blir orgasmen riktigt kraftig händer det att jag skriker rakt ut också.

  • Anonym (Höglj­udd)
    Äldre 26 Mar 23:56
    #4
    Jupoter007 skrev 2018-03-25 12:41:40 följande:

    Du som är tjej/kvinna, stönar du under sex?

    Jag är helt medveten om att det kan vara olika från gång till gång och beroende på med vem och situationen, men jag syftar på rent generellt?


    Jag stönar mycket högt och ljudligt. Alltid. Med alla.

    Jag fattar inte hur andra kan vara tysta. Jag har försökt men då kan jag knappt andas och halva njutningen försvinner.
  • Anonym (Mmmm)
    Äldre 27 Mar 03:08
    #5
    +1

    Håller med ovan, jag stönar alltid. Gör det väl inte ashögt, men stönar gör jag! Skriker absolut inte. Visar att jag njuter och berättar även ibland med ord om det är skönt. Skulle jag vara helt tyst så njuter jag inte alls!

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 27 Mar 03:50
    #6
    -1 +1

    Träffa en tjej igår. Hon va tyst tills jag halft tvingade in den i röven på henne. Hon skrek som fan o gick igång på det!???? så det blir fler ggr????

  • Anonym (?)
    Äldre 27 Mar 07:55
    #7

    Vad menar du med "andra ljud" (skratt, fniss, att man pratar? ) 

  • Anonym (?)
    Äldre 27 Mar 07:56
    #8
    Anonym (Kille) skrev 2018-03-27 03:50:48 följande:

    Träffa en tjej igår. Hon va tyst tills jag halft tvingade in den i röven på henne. Hon skrek som fan o gick igång på det!???? så det blir fler ggr????


    vadå tvingade? Hon skrek väl för att du gjorde övergrepp då 
  • Creed
    Äldre 27 Mar 08:08
    #9

    Va! Nej! Hon ville bli dominerad på det sättet???? va fan ! Sex är kul och båda ska njuta!

  • Creed
    Äldre 13 Apr 05:53
    #10
    +1
    Anonym (Högljudd) skrev 2018-03-26 23:56:38 följande:

    Jag stönar mycket högt och ljudligt. Alltid. Med alla.

    Jag fattar inte hur andra kan vara tysta. Jag har försökt men då kan jag knappt andas och halva njutningen försvinner.


    ????
  • sextio­talist
    Äldre 13 Apr 07:06
    #11
    +1

    Är helt tyst och även min sambo, precis som vi trivs med

  • Anonym (Saga)
    Äldre 19 Apr 01:47
    #12
    +1

    Jag låter ja, men älskar när killar dämpar mig genom en hand över munnen. Så jävla upphetsande!

  • Anonym (Spänn­ande?)
    Äldre 6 Dec 21:38
    #13
    Anonym (Saga) skrev 2018-04-19 01:47:25 följande:

    Jag låter ja, men älskar när killar dämpar mig genom en hand över munnen. Så jävla upphetsande!


    Så du tycker det är väldigt upphetsande händer det varje gång. Dämpar det något hörs det inte i alla fall 
    www.familjeliv.se/forum/thread/65462550-hur-reagerar-du-om-killen-tejpar-for-din-mun
Svar på tråden En fråga till kvinnor...