Inlägg från: HepaticaNobilis |Visa alla inlägg
  • HepaticaNobilis

Hoppas för mycket

Åh vad jag känner med dig! Jag hängde inte riktigt med, har du en partner nu? Har ni gjort en fertilitetsutredning?

Jag har tyvärr inga tips alls, förutom att hålla sig så upptagen man kan. "Det ska hända när man minst anar det", men är ju liksom väldigt svårt att gå runt och minsta ana hela tiden när man längtar ihjäl sig...

Nu har jag hittills, peppar peppar, inte haft några svårigheter att bli gravid men jag har flera i min närhet som har/har haft det och jag känner en enorm ödmjukhet och tacksamhet för de barn jag fått. Önskar av hela mitt hjärta att du får uppleva ett plus på stickan, illamående, foglossning och förlossningsvärkar. Oro och obeskrivlig glädje<3

• HepaticaNobilis

Ta hellre ut glädje och lycka i förskott! Det kan man inte få för mycket av.

Det är lättare sagt än gjort, men Dailai Lama har ett talesätt som jag tycker om, ungefär så här:

"Om det finns något du kan göra för din oro - gör det. Om det inte finns något du kan göra - släpp oron."

Jag håller tummar och tår för att ni får uppleva en oproblematisk graviditet och får en underbar unge:)

Svar på tråden Hoppas för mycket