• Svea87

När kom ditt illamående?

I vilken vecka började ni må illa? Är så nojjig hela tiden hadeett missfall i oktober och nu är jag i vecka 6. Är så lycklig men livrädd.. har ju mer tecken denna gång som vrålont i tuttarna. Men mitt illamående har inte kommit.. har mått lite illa efter att jag ätit men inte mer.. så därför jag frågar er : )

• Svar på tråden När kom ditt illamående?
  • Svea87
    Vickan I skrev 2018-03-26 18:34:06 följande:

Grattis! Med första och andra barnet. Inte alls. Eller jo om det gick länge mellan målen kunde jag må liiiite illa, men det var långt senare i graviditeten. Med trean mådde jag lite illa under några veckor i början. Korta stunder bara och inte så jag var nära kräkas el ngt. Tog jag en lakrits gick det över. Så illamående måste man verkligen inte ha!

Tack<3 och tack för svar!

Jag mådde illa med båda mina andra och därför tänker jag att jag kommer göra det nu med men kanske är helt annorlunda denna gång då : )
  • Svea87

Tack för alla svar: ) den här oron tar ju över all lycka. Och man går och känner efter hela tiden :-/

• Svea87

Gick in i vecka 7 idag och igår började jag må illa efter att jag ätit och så var det idag med. Jag blir ju glad för varje tecken : )

Svar på tråden När kom ditt illamående?