Inlägg från: RebeckaZ70 |Visa alla inlägg
  • RebeckaZ70

Böneutrop!

KillBill skrev 2018-04-05 08:15:03 följande:
    PS.du kan beskylla Henry Ascher för att vara naiv men ond är han ta mig tusan inte!
    Det här är ren ondska enligt mig. Könsstympning skall kallas "könskorrigering", och innebär att unga slutar röka, minskar alkoholförtäring och spelar mer fotboll.

I want to step into the water, And get totally wet, I'm a Romeo's daughter I'm in it up to my neck
  • RebeckaZ70
    KillBill skrev 2019-02-11 18:20:07 följande:
    Nu har jag undersökt saken och ditt klipp var falskt. Läkartidningen har gått ut och dementerat att det är Henry Ascers inlägg.

Hur känns det att ha bidragit till att sprida antisemitism?

Läs längre ner på sidan.

lakartidningen.se/Aktuellt/Meddelanden/Miniportrattet/2019/02/Genom-mitt-arbete-vill-jag-ta-dod-pa-myterna/
    Klaga hos läkartidningen istället, som tydligen släppt igenom kommentaren och låtit den ligga kvar i flera dagar.  Jag trodde att man kunde lita på en sån publikation.

Antisemitism? Var hittade du någonting om hans ursprung? Du är så desperat i dina försök att smutskasta mig så det är patetiskt.
    I want to step into the water, And get totally wet, I'm a Romeo's daughter I'm in it up to my neck
  • RebeckaZ70
    KillBill skrev 2019-02-12 11:34:27 följande:
    Läkartidningen och Hanif Bali tog bort kommentaren redan i fredags (så snart det blev känt att den var falsk). Du publicerar ditt inlägg flera dagar senare och uppenbarligen har du hämtat ditt klipp någon annanstans. 

Läkartidningen har gjort vad den ska, det har däremot inte du. Du borde be FL att plocka det antisemitiska inlägg som du har postat. 
    Var fanns det antisemitiska? Svara!

Mår du illa av att se det så får du väl göra som du brukar...
  • RebeckaZ70
    KillBill skrev 2019-02-12 12:44:29 följande:

Att misskreditera personer av judisk börd med falska påståenden är en form av antisemitism.

Gäller det även när vissa personer ljuger om mig här i forumet? 

Gillar du inte att inlägget står kvar får du väl göra som du brukar när du är kränkt.
  • RebeckaZ70
    KillBill skrev 2019-02-13 17:49:28 följande:
    Ja, det kan absolut vara frågan om antisemitism om någon publicerar falska och klandervärda inlägg i ditt namn för att du ska bli kritiserad för detta.  Har det hänt?

En vuxen människa står för sina handlingar och därför hade jag förväntat mig att du skulle be FL att radera det inlägg där du misskrediterar Henry Ascer på felaktiga grunder.

Vad brukar jag göra när jag är kränkt? 
    Ja det har hänt, flera lögner om vad jag ska ha uttryckt och ha för åsikter publicerats i en annan tråd. 
  • RebeckaZ70
    Thereisthat skrev 2019-02-13 23:00:22 följande:
    Hur vet du att RebeckaZ70 ärjudisk?
    Ja det är jag. 
Svar på tråden Böneutrop!