EnAnonumius skrev 2018-04-06 18:19:59 följande:
Vem har använt ordet trams i sina inlägg i denna tråden? Ingen har sagt eller skrivit att det är TRAMS med folkmord. Så varför sitter du och direkt hittar på vad folk skriver? Vad vill du ha ut av detta?
Vad är vitsen med att idka grov "quote mining" (citat ur kontext) också, ja det är vad du sysslar med här i detta svar.
Är det någon annan som skriver dina inlägg ibland så att du inte vet vad ditt nick gör? Eller har du något problem som gör att du inte vet vad du själv sysslar med?
Läs igenom ditt eget inlägg #703 så hittar du ordet trams i just det sammanhang jag citerar.
DU (ditt nick) använder ordet trams i det inlägget och DU (ditt nick) skrev just den formulering jag citerade. Så stå för vad du skriver (och be om ursäkt om det bara var ett extremt dåligt ordval) eller se till att inte andra får tillgång till ditt konto, istället för att ifrågasätta mig när jag faktiskt bara skrivit vad du själv skrev.
Du borde skämmas över hur du beter dig, men jag tror inte att du är kapabel till det.