kommunistiska
EnAnonumius skrev 2018-04-10 10:04:17 följande:
Jag skrev i inlägg #789 bara HAMAS.. Inget mer. Det är du som på eget bevåg drog det till att handla om muslimer generellt och började svamla om hatet mot "muslimer".
Nu skall du försöka blanda in vad andra individer skriver i denna tråden. Vad de skriver får stå för dem. Jag tänker fasiken inte stå till svars för vad ANDRA skriver.
Men det som är de LUSTIGA är att DU beklagar dig över att andra inte läser på.
Det är direkt klädsamt att du sätter dig ned och läser på själv och det är mycket noggrant med innan du säger åt andra att göra det.
Fast mest av allt lär dig att skilja på när man kritiserar en DEL ur det hela. Du har mycket svårt att skilja "delen" ur det "hela", det är som en direkt röd tråd hos dig.
Här är lite mer om HAMAS.
USA, EU, Egypten, Japan, Storbritannien, Kanada, Australien och Israel klassar dem som terrororganisation.
Du skall hålla i minnet att Egypten består av majoritet muslimer.
FN kommissionen över Mänskliga Rättigheter har fördömt deras (HAMAS) handlingar, och även Human Rights Watch har fördömt deras handlingar.
HAMAS är en politisk organisation som är muslimsk och de erkände aldrig Israel som stat, deras slutmål är att Palestina inklusive Israel skall bli en muslimskt område. Dessutom så är de faktiskt också Nazister med uppe på detta. HAMAS är en Islamistiskt Nazist rörelse vars agenda är att Palestina och Israel blir en muslimsk område under deras styre.
Så frågan kvar står..
Skall man klassa HAMAS som goda nazister, eller onda muslimer?
Sedan en bonus fråga till KillBill.
Varför anser att fakta om en muslimsk organisation är att hjälpa till att sprida hat om muslimer?
Intressanta och motiverade frågor och jag kommer återigen att tänka på den kommunistiske (god kommunism?) barnläkaren som höjts till skyarna men som vägrar ta avstånd från terrorsekten hamas.