Min fru missbrukar sötsaker
Detote=78584828][quote-nick]Anonym (Vill_min_fru_väl) skrev 2018-03-26 21:40:09 följande:[/quote-nick]Köper jag inte hem saker så har hon själv sagt att hon kommer lämna mig. Och de är ju de sista jag vill. Älskar min fru över allt. Samtidigt som jag vet att jag låter henne fortsätta med beteendet i och med att jag köper hem saker till henne så vill jag inte att de ska va så. Jag vill kunna köpa hem chilinötter (som är våra bådas favoritsnacks) utan att behöva gömma de när jag inte är hemma. Jag vet att hon inte tycker om lakrits så när jag absolut inte vill att hon ska ta nåt så köper jag hem lakrits. Vill ju dock kunna köpa hem vad jag än känner för utan att hon ska tjuva det av mig.[/quote]
Det var en manipulativ jävla fru du har. En som växlar mellan hot om att lämna och regrediera till bebisstadiet och skylla på ett gäng diagnoser där adhd skulle vara det värsta. Undrar hur IBS:en har det med hennes godisfrosseri. Gubben du är lurad, det är inte adhd som är main issue här, det är parasiterande på dig och samhället. Hur fan står du ut?? Eller kan du inte hitta nån annan? Hon låter fruktansvärd att leva med.