• Göteborg33

Hur gör man när man ska vara otrogen

Hur gör man?
    Har man varit tillsammans med sin partner sedan slutet tonåren så är passionen inte där som den varit tidigare. Ffa inte när barn och hem tar upp all energi. Sen sätter man sig vid soffan och leker zombie. Senast idag erbjöd jag min fru fotmassage och oralsex tills hon kom utan motprestation. Hon kunde tänka sig fotmassagen men var inte intresserad alls av oralsexet. Min sexlust är löjligt mycket högre än hennes...
    Jag har allt jag kan önska mig, utom passion. Känner att jag är inte så gammal än att jag vill släppa passionen. 
    Var träffar jag andra gifta kvinnor som känner samma som jag? Kollat runt lite och så fort någon sida erbjuder lite diskreta träffar så kostar medlemskap pengar. Inte särskilt diskret om det syns transaktioner på bankkontot...
    Så hur gör man om man ska vara otrogen?
  • Svar på tråden Hur gör man när man ska vara otrogen
  • Anonym (Kvinna37)

Varför föraktar du din partner så otroligt mycket att du kan tänka dig, till och med planerar, att vara otrogen? Har du noll respekt för människan??

Gör slut och knulla runt bäst du vill, din partner förtjänar inte att bli behandlad som skit!

• Göteborg33

Jag varken föraktar henne eller behandlar henne som skit. Hon kan bara inte erbjuda mig det jag söker på det planet. Svårare än så är det faktiskt inte...

• Anonym (Kvinna37)

Ditt beteende visar tydligt hur låga tankar och hur lite respekt du har för henne. Återigen, gör slut med henne istället för att svika henne och gå bakom ryggen för att få ligga med andra!

• Smecker

Jag vet att det är en fullständigt revolutionerande tanke, men har du prövat att kommunicera med din partner? Alltså inte om att kuken står, utan om livet? Hon kanske inte heller drömmer om att leka zombie i soffan. Har du någon aning om vad hon tänker på, drömmer om, längtar efter? Börja med att ta reda på det kanske? Kan vara så att hon har massor med passion, men inte känner för att slösa den på någon som mer ser henne som en levande fleshlight än en levande person med drömmar och behov.

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Bc)

Testa BC, Bodycontact.

• Anonym (Tjej)

Herregud så äckligt o dåligt av dig..
    Jag har tyckt att min sambos sexlust har avtagit och min är på ungefär samma nivå som när vi träffades för 6år sen.
    Istället för att fantisera och planera att svika den person jag älskar så pratar jag med honom.. har frågat honom rakt ut om vrf hans sexlust minskat, sagt att jag oroar mig att om sexlusten försvinner kanske man tillslut tappat mer o mer o sen dras man till någon annan m.m
    PRATA MED DIN PARTNER ISTÄLLET FÖR ATT GÖRA NÅGOT SÅ ÄCKLIGT OCH OFÖRLÅTLIGT!
    Tänk dig själv tanken att din partner kommer till dig o säger att hon legat med någon.. känns de bra? Skulle du vilja att hon ligger med någon annan?

Herregud va jag önskar att jag visste vem din partner va så att ja kunde vissa henne va du har för tankar..

• Tveksamt
    Göteborg33 skrev 2018-03-26 21:55:42 följande:

Jag varken föraktar henne eller behandlar henne som skit. Hon kan bara inte erbjuda mig det jag söker på det planet. Svårare än så är det faktiskt inte...

Om du tycker det är att respektera och behandla någon bra så tycker jag du ska fråga din fru om hon inte kan presentera dig för någon av sina väninnor eller kollegor kanske.

Eftersom du behandlar henne så bra blir hon säkert väldigt glad för det/din skull.
    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Göteborg33

Men geez... Hotell, romantiska weekendresor, vi åkte tom. på en resa som hon helt själv fick designa och vi gjorde BARA det hon ville. Ingen skillnad. Självklart har vi pratat, vi har även träffat olika samtalsterapeuter i 5 år. Tom. en präst... varken jag eller min fru är speciellt religiösa. Det slutar alltid med att vi måste respektera varandra och varandras önskemål. Hennes väger tyngre... Hon vill helt enkelt inte... Hon är nöjd med det hon har. Typ sex 1-3ggr per halvår.

• Göteborg33

Jag mår på riktigt sjukt dåligt över detta. Jag har ingen kompis att prata med då alla kompisar vi har är gemensamma...

• Göteborg33

Jag har naturligtvis frågat om swingersklubb, även om vi bara skulle titta... så nej. Inte intresserad av trekant eller om jag träffade andra...

Svar på tråden Hur gör man när man ska vara otrogen