• cleanbandit

Mamma låg med systers kille

Många kanske undrar varför jag har så mycket problem, men saken är den att jag får så bra svar och råd här så jag bara måste dela med mig.

I ett av mina tidigare inlägg sa jag att jag hade en bror. Jag har en syster också som är 25 år gammal och har flyttat hemifrån. Vad jag vet så bor hon med sin sambo i deras lägenhet, men på grund av pågående renovering flyttade dem hem till oss. Mina föräldrar är inte separerade, jag hoppas att dem blir det nu. Jag vet inte riktigt hur det hände eftersom jag var hos min kusin under den tiden. 

Men om jag lyssnar på min syster story var det mer så här:

Hon kom alltså hem från jobbet. Pappa var inte hemma och inte min bror heller. Av någon anledning så låg min mamma med min systers sambo. Jag är så fkn äcklad av det här att jag faktiskt inte vill skriva utan att äcklas av min mamma. Jag trodde hon var intelligent, att hon iallafall hade iq högre än 10. Men så verkar det inte som. 

Jag älskar min mamma men nu tvivlar jag verkligen.
    Ni kan tänka er hur min pappa och min bror blev förkrossade, men mest av allt min SYSTER. Jag mår så dåligt just nu, men vet inte vad jag ska göra. 

Enligt min mamma tvingade han henne, vilket jag skäms över att jag tror på..
    Jag är besviken och kommer definitivt ta min systers parti.

Problemet för just mig är att jag inte är myndig. Jag vill flytta till min syster tillsammans med min bror och pappa. (Han kommer nog också flytta dit till han köpt boplats). Min syster har pausat renoveringen tills vidare. 

Vad fan ska jag göra när det gäller mamma och allting allmänt?

• Svar på tråden Mamma låg med systers kille
  • cleanbandit
    Gizmo skrev 2018-03-29 18:03:23 följande:

Verkar för otroligt för att vara sant...

Ingen behöver tro mig. Men jag behöver råd.
Svar på tråden Mamma låg med systers kille