Backpacka med 2åring
Hej,
Jag planerar att backapacka med min tvååring i höst och jag undrar om någon har tips att dela med sig av? Vad ska jag tänka på inför avresa osv? Vi planerar att vara borta några månader..
Hej,
Jag planerar att backapacka med min tvååring i höst och jag undrar om någon har tips att dela med sig av? Vad ska jag tänka på inför avresa osv? Vi planerar att vara borta några månader..
Åh tack snälla för svar!! Precis sånt här jag behöver höra. Kommer från en liten ort så det sticker ju i mångas ögon att man gör vissa saker som inte följer Svensson så dom flesta jag känner är negativa till idén. Så som sagt, tack! Sånt här behöver jag :D
Jag är ju just nu i tidigt stadie av planeringen och vet egentligen inte än så mycket vad jag tänkt mig, vet bara att jag inte vill vara kvar där jag är nu!
Bilbarnstolar åsådär, hur gjorde ni med det? Finns det bra alternativ att hyra åså?
Hur är priserna där nu? Jag var i Asien för typ 10 år sen så det har ju säkerligen ändrats en del sen dess.
Okej, tack! Kanske bra att ta mer bilstol så, får se.. jag tänker mig att vi kommer stanna ganska länge på varje ställe men om vi blir borta ett tag så blir det ju ändå en del byten och lika bra att ha en stol kanske. Tack för dina svar! Hoppas du finns tillgänglig om några månader, jag lär ju ha hur mycket frågor som helst när det närmar sig lite mer ????
Tack för dina tips!!!
Heeej, ni som har kommenterat här!! Det börjar närma sig avresa för oss nu :) men jag undrar Lai som kommenterat ovan.. har ni varit två vuxna som varit iväg eller har du varit själv med barn? Kommer ni att åka under hösten nu igen som ni funderade på ?