• Anzil

    Bara kvinnor med emotionell instabil och/eller själviska/manipulativa

    Hej!

    Något jag tänkt på är att de kvinnor som varit fästa vid mig, är människor med bred psykiskt ohälsa, människor som är emotionell instabila. Många av de har jag misstänkt om de lider av Bordeline.

    Jag undrar om dessa människor kanske i själva verket vågar att ta för sig mer än ''vanliga'' människor, eller om det har någonting med mig att göra.

    Hur kommer det sig att det blir såhär?

    Jag vet inte riktigt hur jag skall tänka mig kring detta.

    Lite knasig frågeställning kanske, men kan detta betyda någonting?

    Så som att ''vanliga'' människor kanske inte kan bli förälskade i mig.

    Tack för svar!

  • Svar på tråden Bara kvinnor med emotionell instabil och/eller själviska/manipulativa
  • Ggrodan

    Du kan se det som att du är på en radiofrekvens som får in samma radiokanal som dessa instabila destruktiva kvinnor. Du sänder ut det de söker. Så ta en funderare vad med dessa kvinnor du kan identifiera dig själv i, för det ligger något där. Känner du dig vilsen inombords? Är du orolig att ingen kommer älska dig? Finns det något självtvivel inom dig? Har du ett stort behov att få bekräftelse via att hjälpa och rädda andra människor?

  • Anzil
    Ggrodan skrev 2018-03-30 05:37:10 följande:

    Du kan se det som att du är på en radiofrekvens som får in samma radiokanal som dessa instabila destruktiva kvinnor. Du sänder ut det de söker. Så ta en funderare vad med dessa kvinnor du kan identifiera dig själv i, för det ligger något där. Känner du dig vilsen inombords? Är du orolig att ingen kommer älska dig? Finns det något självtvivel inom dig? Har du ett stort behov att få bekräftelse via att hjälpa och rädda andra människor?


    Det där med att man känner att man vill hjälpa och rädda andra känner jag igen. Jag själv faller för de kvinnor som är extra känsliga/depressiva. 

    Men de andra sakerna som du nämnde, om det nu skulle vara så. Så tror jag inte att de med Bordeline skulle tycka om då. Eller vad tror du?

    Jag försöker klura ut om dessa kvinnor, med besvären av Bordeline t.ex vågar ta för sig mer än andra människor som är ''normala''.

    Eller är det så att de med endast breda psykiska besvär och/eller med Bordeline faller för mig, i sådan fall varför?

    Finns det kanske mer anledningar än det du påstår?

    Tack för ditt svar!


    Fick mig att fundera en gnutta.

  • Anzil

    Kan egentligen detta innebära personer med Bordeline tar för sig mer och försöker kanske göra nästan vad som helst för att få det hen vill ha?

    Och därför kanske det ''ser'' ut som om det är endast Bordeline personer som blir förälskad i mig.

    Information: Det är ju som sagt inte endast Bordeline personer utan även sådana människor som jag tidigare skrivit i tråden.

    Några som har fler teorier?

    Tack på förhand!

  • Port II
    Anzil skrev 2018-04-02 07:49:28 följande:

    Kan egentligen detta innebära personer med Bordeline tar för sig mer och försöker kanske göra nästan vad som helst för att få det hen vill ha?

    Och därför kanske det ''ser'' ut som om det är endast Bordeline personer som blir förälskad i mig.

    Information: Det är ju som sagt inte endast Bordeline personer utan även sådana människor som jag tidigare skrivit i tråden.

    Några som har fler teorier?

    Tack på förhand!


    De flesta kvinnor är psykiskt instabila och behöver mycket bekräftelse. Om det nu verkligen rör sig om kvinnor som har borderline..

    Vad är det för signaler du sänder ut? Skulle tro att du har en klädstil och attityd så att du attraherar dessa kvinnor. Dvs något åt emo-hållet. Börja klä dig propert så kommer du attrahera "bättre" kvinnor.
  • Ggrodan
    Port II skrev 2018-04-02 07:55:44 följande:

    De flesta kvinnor är psykiskt instabila och behöver mycket bekräftelse. Om det nu verkligen rör sig om kvinnor som har borderline..

    Vad är det för signaler du sänder ut? Skulle tro att du har en klädstil och attityd så att du attraherar dessa kvinnor. Dvs något åt emo-hållet. Börja klä dig propert så kommer du attrahera "bättre" kvinnor.


    Det här var intressant att klädstilen påverkar.

    Jag tror mer att attityden och energin han sänder ut är boven. "Jag vill bli älskad!!"

    Istället för "jag älskar mig och mitt liv!!"
  • Port II
    Ggrodan skrev 2018-04-02 07:59:45 följande:

    Det här var intressant att klädstilen påverkar.

    Jag tror mer att attityden och energin han sänder ut är boven. "Jag vill bli älskad!!"

    Istället för "jag älskar mig och mitt liv!!"


    Män med den förstnämnda inställningen brukar inte attrahera kvinnor över huvud taget.
  • Ggrodan
    Anzil skrev 2018-03-31 07:17:44 följande:

    Det där med att man känner att man vill hjälpa och rädda andra känner jag igen. Jag själv faller för de kvinnor som är extra känsliga/depressiva. 

    Men de andra sakerna som du nämnde, om det nu skulle vara så. Så tror jag inte att de med Bordeline skulle tycka om då. Eller vad tror du?

    Jag försöker klura ut om dessa kvinnor, med besvären av Bordeline t.ex vågar ta för sig mer än andra människor som är ''normala''.

    Eller är det så att de med endast breda psykiska besvär och/eller med Bordeline faller för mig, i sådan fall varför?

    Finns det kanske mer anledningar än det du påstår?

    Tack för ditt svar!

    Fick mig att fundera en gnutta.


    Då kan man undra varför du faller för osäkra , varför dras du inte till stabila ?

    - för att du inte är stabil själv.

    Vi attraherar det vi själva är.
  • Anzil
    Port II skrev 2018-04-02 07:55:44 följande:
    De flesta kvinnor är psykiskt instabila och behöver mycket bekräftelse. Om det nu verkligen rör sig om kvinnor som har borderline..

    Vad är det för signaler du sänder ut? Skulle tro att du har en klädstil och attityd så att du attraherar dessa kvinnor. Dvs något åt emo-hållet. Börja klä dig propert så kommer du attrahera "bättre" kvinnor.
    Jag har ingen s.k Emo-stil.
  • Anzil
    Ggrodan skrev 2018-04-02 07:59:45 följande:
    Det här var intressant att klädstilen påverkar.

    Jag tror mer att attityden och energin han sänder ut är boven. "Jag vill bli älskad!!"

    Istället för "jag älskar mig och mitt liv!!"
    Jag vet inte om jag ropar: Jag vill bli älskad.

    Jag är inte så jätte osäker av mig heller för den delen.
  • Anzil
    Ggrodan skrev 2018-04-02 08:04:59 följande:
    Då kan man undra varför du faller för osäkra , varför dras du inte till stabila ?

    - för att du inte är stabil själv.

    Vi attraherar det vi själva är.
    Jag vet inte om jag är så osäker av mig.
Svar på tråden Bara kvinnor med emotionell instabil och/eller själviska/manipulativa