Gravid vecka 7 men ljusbeiga flytningar
Hej alla!
Behöver nog mest skriva av mig och höra andras både positiva och negativa historier.
Jag är gravid i vecka 7 (6+4), har under hela graviditeten mått oförskämt bra och knappt märkt av graviditeten alls, lite trött, lite molvärk och lite ömma bröstvårtor och nån enstaka gång lite svagt illamående. Det här är min första graviditet så jag vet inte hur det "borde" kännas mer än att det såklart är individuellt!
Men nu till saken och förlåt för äcklig information... I onsdags fick jag kraftigt magknip på eftermiddagen, på natten vaknade jag 4ggr av ont i magen och diarre som var som vatten.
När jag sen vaknade på torsdagsmorgonen hade jag svagt ljusbeiga flytningar som bara märks på toalettpapperet. En gång kom det en pytteliten koagulerad blodslemsklump men den var kanske 3mm! Även imorse var dom ljusbeiga flytningarna kvar och jag har lite molvärk till och från. Men i övrigt är alla symptom borta. Till saken hör oxå att jag i sömnen fick en orgasm natten mellan tisdag och onsdag och har läst mig till här att fler fått en minimal blödning efter det.
Har era missfall börjat såhär eller finns det hopp?!
Jag vet att det bara är att vänta och se men ändå nyfiken på andras historier :)
Det är ju påsk så kan inte ringa min bm och be om vul innan nästa vecka!
Kram på er alla och Glad Påsk!