• Anonym (Hallå)

Små tuttar

Det finns redan en tråd för stora tuttar så vi måste också ha en för små tuttar. Sätt upp bilderna här.

• Svar på tråden Små tuttar
  • Bara mig
    Anonym (Bh) skrev 2018-04-17 11:10:29 följande:

I dag är jag bh lös brukar vara det i bland känns så skönt när de får hänga fritt.. har fått för mig att de blir större å hängigare de märks inte i bhn

Man blir nyfiken på resten av dig
  • Anonym (Bh)

50 år några tant kilon för mycke utflugna barn lever i ett öppet förhållande ... mycket sex i tankarna lite vulgär ....

• Bara mig
    Anonym (Bh) skrev 2018-04-17 11:14:33 följande:

50 år några tant kilon för mycke utflugna barn lever i ett öppet förhållande ... mycket sex i tankarna lite vulgär ....

Skicka pm vetja
  • Anonym (Lille Skutt)
    Anonym (Bh) skrev 2018-04-17 11:14:33 följande:

Hm..vad innebär "lite vulgär"?

Så där kan man inte säga utan att fortsätta...

• Anonym (Bh)

Ha ha lille skutt nu har du något å tänka på????.

• Anonym (Lille Skutt)
    Anonym (Bh) skrev 2018-04-17 12:16:14 följande:

Ha ha lille skutt nu har du något å tänka på????.

Mja, verkligen...och i mina tankar är det....heeeett...
  • Anonym (Bh)

Med vulgär menar jag visa lite hud på lite olika ställen å med hud menar jag hud som jag täcker normalt sen får du gissa ..

• Bara mig
    Anonym (Bh) skrev 2018-04-17 13:12:38 följande:

Med vulgär menar jag visa lite hud på lite olika ställen å med hud menar jag hud som jag täcker normalt sen får du gissa ..

Det låter spännande Nu blev jag mera nyfiken. Hud är alltid trevligt att se på
  • Anonym (Bh)

Trevligt å visa å se blicken på kararna ger en kick för mig.. fanticerar om deras bulor mellan benen...

• Bara mig
    Anonym (Bh) skrev 2018-04-17 13:26:55 följande:

Trevligt å visa å se blicken på kararna ger en kick för mig.. fanticerar om deras bulor mellan benen...

Alltid trevligt att bli uppkåtad av en tjej som visar hud och mer därtill.
Svar på tråden Små tuttar