• Anonym (Hallå­)
    Äldre 30 Mar 12:07
    447932 visningar
    1119 svar
    -1 +5
    1119
    447932

    Små tuttar

    Det finns redan en tråd för stora tuttar så vi måste också ha en för små tuttar. Sätt upp bilderna här.

  • Svar på tråden Små tuttar
  • Äldre 5 Apr 10:08
    #41

    Ja det är jag tycker om å visa upp de men vist är avig på alla som har stora bröst...

  • Anonym (Kvinn­a C/D)
    Äldre 5 Apr 10:31
    #42
    EnsamSingelpappa skrev 2018-03-30 22:46:22 följande:

    Hej alla...

    Vilken intressant tråd de vart plötsligt... ;)

     

    Nä, men skämt åsido, små bröst enligt min mening är oerhört mycket snyggare och mer spännande än större.

    Framförallt så ser små bröst nästan alltid fina ut på ett eller annat sätt... Nu har jag tyvärr inga egna bröst att bjuda på ananrs så skulle jag absolut göra det...

    Men stora bröst kan oftast vara roliga att leka med ja, men jag tycker inte det är mer kul än små bröst... Däremot så tycker jag att lite mindre bröstvårtor är snyggare än större...

     

    Finns inga fler fina bröst?

     

    Finns en annnan tråd som jag startat som handlar om vackra kvinnliga händer osv. Ett stort plus om någon som tar ett kort på sina små bröst också har sina händer där... Det är ett stort plus... ;)

     

    Händer kan vara så sexiga, ibland mer sexigare än bröst... haha


    Jag kan faktist hålla med om att händer är väldigt sexiga.. om de sköts om.
  • Anonym (Kvinn­a C/D)
    Äldre 5 Apr 10:33
    #43
    EnsamSingelpappa skrev 2018-03-30 22:46:22 följande:

    Hej alla...

    Vilken intressant tråd de vart plötsligt... ;)

     

    Nä, men skämt åsido, små bröst enligt min mening är oerhört mycket snyggare och mer spännande än större.

    Framförallt så ser små bröst nästan alltid fina ut på ett eller annat sätt... Nu har jag tyvärr inga egna bröst att bjuda på ananrs så skulle jag absolut göra det...

    Men stora bröst kan oftast vara roliga att leka med ja, men jag tycker inte det är mer kul än små bröst... Däremot så tycker jag att lite mindre bröstvårtor är snyggare än större...

     

    Finns inga fler fina bröst?

     

    Finns en annnan tråd som jag startat som handlar om vackra kvinnliga händer osv. Ett stort plus om någon som tar ett kort på sina små bröst också har sina händer där... Det är ett stort plus... ;)

     

    Händer kan vara så sexiga, ibland mer sexigare än bröst... haha


    Jag kan faktist hålla med om att händer är väldigt sexiga.. om de sköts om.
  • Anonym (Mr)
    Äldre 5 Apr 10:43
    #44
    Anonym (Bh) skrev 2018-04-05 09:53:17 följande:

    B 85 hängiga ???


    Kan man få en bild till? Du är väldigt sexig!
  • Anonym (Kvinn­a C/D)
    Äldre 5 Apr 10:51
    #45

    Men vi som har C/D.. vart tillhör vi?? För stora bröst börjar på H.

  • Underh­ill
    Äldre 5 Apr 10:52
    #46
    Anonym (Kvinna C/D) skrev 2018-04-05 10:51:03 följande:
    Men vi som har C/D.. vart tillhör vi?? För stora bröst börjar på H.

    Trodde det va D ja.
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Mr)
    Äldre 5 Apr 10:59
    #47
    Anonym (Kvinna C/D) skrev 2018-04-05 10:51:03 följande:

    Men vi som har C/D.. vart tillhör vi?? För stora bröst börjar på H.


    Om du lägger upp en bild så kan jag guida dig till rätt tråd. Men nån mellanmjölktråd vill vi inte ha.

    Haha, du får väl gå till Change och prova bh så kommer du säkert ut som en h-kupa.
  • Äldre 5 Apr 11:13
    #48

    Små bröst är överlägsen mycket snyggare än stora. Jag får ärligt talat rysningar - och det är inte av välbehag - av stora bröst.

    Vågar dock inte posta en bild på mina. Är dessvärre inte så exhibitionistiskt lagd.

  • Anonym (Kvinn­a C/D)
    Äldre 5 Apr 11:15
    #49
    Anonym (Mr) skrev 2018-04-05 10:59:35 följande:

    Om du lägger upp en bild så kan jag guida dig till rätt tråd. Men nån mellanmjölktråd vill vi inte ha.

    Haha, du får väl gå till Change och prova bh så kommer du säkert ut som en h-kupa.


    Jag är ny här så inte så van med detta! Men om jag väljer att lägga ut en bild..

    Jag väljer en o då kommer det bara upp en text!

    Hur gör man?? Inte så teknisk :)
  • Anonym (Kvinn­a C/D)
    Äldre 5 Apr 11:17
    #50


    Testar :))
Svar på tråden Små tuttar