• Anonym (Hallå)

Små tuttar

Det finns redan en tråd för stora tuttar så vi måste också ha en för små tuttar. Sätt upp bilderna här.

• Svar på tråden Små tuttar
  • Anonym (AnonumLik)
    Mr K69 skrev 2018-09-22 09:59:59 följande:

Nä förvisso men nu tänker jag mer på de som lägger ut bilder här. Kanske inte gillar/uppskattar att få kommentarer från de som är mycket äldre, vad vet jag. Men det kanske är "smällar man får ta" när man postar bilder på nätet. Bara en tanke jag hade. 

Man uppskattar ju snälla kommentarer oavsett ålder då det är så anonymt på nätet ändå.

I riktiga livet hade kommentarer om ens bröst från en 30-år äldre man inte varit riktigt uppskattat... eller ja oavsett ålder på mannen hade det nog varit obehagligt.

Men man visar ju inte brösten för folk på stan ändå

Lite virrigt men ni fattar säkert

Tack för de fina orden!
  • Djuping
    Anonym (AnonumLik) skrev 2018-09-22 14:07:21 följande:
    Man uppskattar ju snälla kommentarer oavsett ålder då det är så anonymt på nätet ändå.

I riktiga livet hade kommentarer om ens bröst från en 30-år äldre man inte varit riktigt uppskattat... eller ja oavsett ålder på mannen hade det nog varit obehagligt.

Men man visar ju inte brösten för folk på stan ändå

Lite virrigt men ni fattar säkert

Tack för de fina orden!
    Ok, gissar att du är 30 år och att du avböjer dig komplimanger från 60-åriga män?
  • M365

[quote=79076801][quote-nick]Anonym (AnonumLik) skrev 2018-09-21 23:43:07 följande:[/quote-nick][/quote]

Hur gammal är du?

• Anonym (AnonumLik)
    Djuping skrev 2018-09-22 14:08:27 följande:
    Ok, gissar att du är 30 år och att du avböjer dig komplimanger från 60-åriga män?

Ja, i dejtingsyfte så ja.. har inget intresse över en åldersskillnad på 30år.
    Men komplimanger som exempelvis skulle gällt min arbetsprestation eller annat som gäller personligheten är ju oberoende på ålder.

• Djuping
    Anonym (AnonumLik) skrev 2018-09-23 15:32:28 följande:

Ja, i dejtingsyfte så ja.. har inget intresse över en åldersskillnad på 30år.
    Men komplimanger som exempelvis skulle gällt min arbetsprestation eller annat som gäller personligheten är ju oberoende på ålder.

Väldigt vacker och sensuell bil på dig.

Gillar speciellt att ena bröstvårtan vidrör din arm.

Är inte 30 år äldre än dig så känner mig kvalificerad att ge komplimanger.
  • Anonym (B-KUPA)
    Djuping skrev 2018-09-19 22:21:15 följande:
    Tänk lite till. ..
    Jag har tänkt färdigt så svaret blir fortfarande nej  
  • Anonym (Gillar små bröst)
    Undantaget skrev 2018-09-20 20:21:42 följande:

Tackar ^^

Kan tänka mig att din mail är ganska full här nu ;) Gubbarna blir som gamar här efter en sån bild..
  • Undantaget
    Anonym (Gillar små bröst) skrev 2018-09-25 08:16:54 följande:

Kan tänka mig att din mail är ganska full här nu ;) Gubbarna blir som gamar här efter en sån bild..

Hahaha :')
  • Anonym (Gillar små bröst)
    Undantaget skrev 2018-09-25 20:54:57 följande:

Hahaha :')

Men du hade en fin kropp och väldigt fina bröst måste jag erkänna :)
  • Undantaget
    Anonym (Gillar små bröst) skrev 2018-09-26 10:01:57 följande:

Men du hade en fin kropp och väldigt fina bröst måste jag erkänna :)

Tackar
Svar på tråden Små tuttar