SL185 skrev 2018-07-02 17:08:03 följande:
Fy va hemskt :( beklagar verkligen. Jag tror att jag också går igenom ytterligare ett missfall just nu, senaste missfallet var i april men då var jag i vecka 4+2 (väldigt tidigt). Är i vecka 6+3 nu. Har haft rosa/bruna spottings sen i fredags o nu idag kommer det mer o mer o är mer rött + så himla ont i nedre delen av ryggen att jag inte ens kan stå. Fick tid hos gyn imorgon så får jag det konstaterat då...
Vill så gärna ha barn då vi inte har. Men hur ska man våga försöka igen? Är så rädd :(
Känner du smärtor? Hur började ditt missfall?
Fy, vad tråkigt. Jag beklagar verkligen! Jag förstår att det känns jobbigt att försöka igen, men det är osannolikt att ni skulle ha samma otur en gång till. Och om ni skulle ha det så har ni rätt till utredning efter tre missfall.
Jag har haft två färska blödningar med två dagars mellanrum och idag hade jag ont i ländryggen också. Hittills har det inte varit några klumpar i blodet eller kommit några större mängder, det har räckt med ett trosskydd per gång. Jag var inne på gynakuten igår eftersom jag var rädd att det skulle vara ett nytt utomkvedshavandeskap. De såg inget på ultraljudet (är i 4+6) och jag ska tillbaka för ett nytt blodprov imorgon för att se hur hcg ändrats. Jag har dock inga större förhoppningar. Det känns inte som att det skulle kunna vara något annat än ett missfall.