• joannaq

Bli gravid efter missfall följas åt

Hej

Jag hakar på här, skulle vart I v12+5 idag när vi va på ul. Började dock blöda I fredags och idag hittade de en tom hinnsäck :( Det va en ofosterlig graviditet! Fanns aldrig något barn bara en säck fylld med vatten :( jag har både mått illa och fått mage! Känner mig så lurad :(( Nu sitter jag här och väntar på att allt ska komma ut..

Beklagar era MA <3

• joannaq
    SL185 skrev 2018-05-29 21:30:08 följande:

Va jobbigt med missfall när man tror att man passerat de jobbiga veckorna :( hoppas att kroppen sköter det själv

Jag har fått tabletter för att få ut det så snabbt som möjligt :( Det mesta är ute nu känns det som :((
  • joannaq
    SL185 skrev 2018-05-30 07:17:02 följande:

Styrkekramar till dig :( vi finns här!

Oj vilken helvetisk natt det blev efter andra omgången med cytotec drog ett värkarbete igång som va värre än mina två andra förlossningar! Jag trodde att jag skulle dö! Inte ens morfin hjälpte :(( men nu är det över och jag mår bra bara trött och lite öm i livmodern :((

Tack för omtanken!
  • joannaq
    SL185 skrev 2018-05-31 08:00:22 följande:

Va hemskt, kan inte ens föreställa mig :( hoppas att du mår bättre nu! Försök att blicka framåt, det är ingen tröst och det är lättare sagt än gjort, men man lever ju på hoppet. Försök att göra något kul nu i helgen (även om man inte orkar) o det kommer att kännas bättre med tiden :)

Jag har precis haft ägglossning o vi har gjort vad vi kunnat så hoppas o ber att det tar sig. Det är andra ägglossningen sedan missfallet..känner mig ganska lugn men ändå lite deppig för att jag håller på att ge upp kämpandet..orkar inte anstränga mig mer :( det får hända när det händer..lite så.

Tack, jo vi har bestämt oss för att blicka framåt och se ljust på det. Och jag mår mycket bättre nu även om det är lite jobbigt emellanåt. Läkaren sa att det blir som en abort så äl kommer komma om 2 veckor så jag hoppas det blir så :) Beställde cb digital igen.

Okey då ska vi be för att det tar sig nu <3 Man vill ju verkligen inte vänta! Men vi kan ju inte göra mycket mer än att försöka älska på rätt dag :)
  • joannaq
    babytjejen skrev 2018-05-31 12:04:25 följande:

Fick utslag på ältest igår o tempdipp idag så ägget släpper nog någon gång under dagen...har täck upp bra denna gången..ska mtss till det ett par dagar till för säkerhets skull :)

Åh, Hoppas man slipper mer av detta...vill plussa fort fort!!

Å hoppas det tar sig :)))
  • joannaq

Jag skriver till alla som har problem att få till det. Det är nog så för många att det låser sig.. Men strunta i om det är äl eller inte, kanske köp någon sexleksak eller sådana piller som ökar sexlusten. Lägg barnlängtan åt sidan lite och hitta tillbaka till varandra. Byt fokus och njut <3 Det funkade för mig och det tog sig då även om det tyvärr slutade I en ofosterlig graviditet. Jag vet att det inte är lätt men ni fixar det <3 Själv blöder jag ju än så måste vänta med att mysa.. All lycka till er <3

• joannaq
    SL185 skrev 2018-06-03 10:51:05 följande:
    Usch beklagar verkligen för det du går igenom:( vilken vecka var du i?

Du har så rätt men det är lättare sagt än gjort. Jag blir så ledsen o frustrerad när vi inte får till det den dagen vi måste. Å andra sidan hämmar stressen hela grejen.. grejen är att nu när jag tänker efter, har inte mannens sexlust varit optimal under hela vårt förhållande. Vi har haft regelbunden sex men det har inte varit så att vi haft det varje dag, kanske var 3e dag. Det har inte varit nåt problem för mig förrän nu. O nu låser det sig för honom.

Jag ska försöka att slappa av o inte bry mig längre. Njuta av tiden utan barn o bara ta hand om varandra :)

Hoppas att du mår bättre snart<3
    Tack jag va i v12+4 när jag fick reda på det :(

Nä vi har väl olika sexlust alla..Här har det nog varit jag som varit lite off medans mannen är typ beroende Tungan ute Men jag brukar faktiskt inte säga när jag har äl eftersom jag är rädd att han ska låsa sig.. Jag hoppas det blir bättre för er snart Hjärta Och att du kan börja njuta Hjärta
  • joannaq
    FGK skrev 2018-06-04 12:11:24 följande:

Någon mer som upplever att det är sjukt svårt att bli våt efter missfall? Sen mitt första missfall i april, så har jag inte kunnat bli våt.. Är dock kåt som ett djur, så vi får ju använda flidmedel bara, men känns så märkligt..

Jag blöder tyvärr än så inte kunnat prova.. :/
  • joannaq
    SL185 skrev 2018-06-04 17:11:58 följande:

Ja det är smart när han inte vet :) tack så mycket! Hoppas att du mår bättre och att ni kan komma igång snabbt igen :)

Det va så lite :)) I Ja jag hoppas det slutar blöda snart, har i alla fall köpt äl test nu <3
  • joannaq

Grattis till era plus kul!!!

Själv åkte jag på en infektion i livmodern och har legat inne sen söndags. Fick igår prova cytotec igen för att få ut det sista.. Men funkade inte så idag skapades jag.. Men fick i alla fall reda på att hon såg en fin äggblåsa I vänster äggstock så kroppen är ändå på g! Fick komma hem nu på kvällen och fortsätta med antibiotika.

Någon som vet hur länge man brukar blöda efter en skrapning?

Kram

Svar på tråden Bli gravid efter missfall följas åt