Inlägg från: Anonym (Mamma till 3) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mamma till 3)

Bli gravid efter missfall följas åt

Jag fick missfall förra veckan i vecka 21, jag utvecklade en septisk abort.

Någon här som fått så sent missfall? När vågade ni försöka igen?

• Anonym (Mamma till 3)

Jag blev skrapad 19/6 och nu kommer det endast lite brun/svart avslag varje dag. Jag hoppas att det slutar om några dagar.

• Anonym (Mamma till 3)

Jag fick missfall i vecka 21.

Jag fick mens 34 dagar efter missfallet.

• Anonym (Mamma till 3)
    Agnesmamma2012 skrev 2018-07-31 07:56:36 följande:

Beklagar :/. Hur har det gått för dig sen ?

Hej!

Jag fick missfall den 19/6 så det är inte så länge sedan.

Jag har haft 1 mens efter.

Jag är heltidssjukskriven och har varit det sedan missfallet. Det har tagit hårt på mitt psyke att förlora min lilla flicka. Hon var helt frisk men jag blev allvarligt sjuk.
  • Anonym (Mamma till 3)
    vinterbebis12 skrev 2018-07-31 23:18:34 följande:

Skrev till fel person förut.

Ville bara säga att jag känner så med dig. Jag har också haft en septisk abort, förlorade en fullt frisk liten flicka i höstas. Dock var det mycket tidigare (12 fulla veckor) i graviditeten än dig men jag tog det också väldigt hårt. Har svårt att acceptera att hon inte var sjuk och att jag bara hade otur. Var först inlagd en vecka och sedan sjukskriven ett tag. Ville bara skicka en kram och säga att du gärna får skriva PM till mig om du vill prata med någon som varit med om något liknande.

Hej!

Beklagar din förlust av din flicka.

Jag är sjukskriven och kommer vara det ett tag till. Jag har drabbats av någon form av utmattning och vid minsta stress har jag svårt att hålla fokus och klara av situationen.

Läkarna på kk sa hela tiden till mig att rädda mig var det som prioriterades. Det kändes så hemskt att höra.
Svar på tråden Bli gravid efter missfall följas åt