carolol skrev 2018-07-26 21:23:52 följande:
Då fick du konstaterat MA nästan precis när jag fick det.. om du har tagit negativt test emellan så ska det ju inte kunna vara kvar några rester men vet inte om det är som du säger känsligare? Ta ett test om några dagar igen för att se om det blivit starkare. Förstår att du är livrädd, jag har mens just nu och väntar bara på att den ska sluta så att hela den här karusellen äntligen är över då det känts som att det hållt på i en evighet. Hoppas på att bli gravid fort igen och att det går vägen igen men vet att jag oxkså kommer att vara rädd för att bli besviken och att jag inte kommer kunna glädjas över graviditeten denna gång :/
Ja, jag ska ta ett test i helgen igen så får se vad det visar då. Jag kan inte tänka mig att jag kommer kunna glädja mig lika mycket åt ett positivt resultat den här gången. Det känns så tråkigt.. kommer bara tänka på att jag ska passera vecka 11 denna gången och få höra att allt ser bra ut.. då kanske man skulle kunna slappna av! Men OM jag är gravid nu igen så känns det som en eeeevighet dit.. Hoppas att tiden går fort nu så du också får börja försöka igen:) Skönt iallafall att mensen kommit igång så du vet att kroppen är igång igen eller vad man ska säga :)