julia1994 skrev 2018-07-22 09:31:11 följande:
Jag fick MF den 12 juni, blödde kanske en vecka eller så. Den 12 juli plussade jag svagt, den 13 fick jag 1-2 veckor på CB, och ytterligare en vecka efter det fick jag 2-3 veckor. Så jag är gravid igen!! Måndag den 30/7 ska jag äntligen på tidigt ultraljud. Hoppas såå att allt ser bra ut!
Men gud va kul för dig!! Hoppas verkligen det går bra denna gång, skriv här hur det gick om du vill <3 Sååå roligt men kan tänka mig att du är nervös? Hur var det hade du haft fler missfall tidigare eller hur kan du fått ett så tidigt ultraljud? Har förstått att de är rätt hårda med att ge ultraljud trots att man är så orolig efter man haft tidigare missfall :/
Sunshine81 skrev 2018-07-23 00:14:09 följande:
Hej alla. Längtar tills det börjar komma nya plus här i tråden. Det är 3 veckor sedan mitt missfall nu och det är ff inte helt slut. Kan vara slut helt och sen kommer det blod eller brunt eller flytningar igen. Och speciellt efter varje gång vi haft sex kommer det ut lite. Inte särskilt mkt men behöver binda . Så himla störigt. Och svettigt att behöva gå med binda dygnet runt i 3 veckor nu ! Trött på det ! Har börjat få ont i magen de senaste dagarna nu så tänker att kanske mensen är på g . Hoppas ju det så man kan få ut det sista om där finns mer som ska ut och sen vet man att man kan börja igen . Men verkar himla segt ut nu med allt.
Vad jobbigt för dig när det aldrig slutar, man blir så ledsen över att det blir så utdraget. Jag blödde i 11 dagar och fick idag min första mens efter missfallet. Var på jobbet och när jag reste mig ur stolen kändes det som att släppa ut proppen, det bara kom jättemkt blod så blödde igenom jeansen lite. Men som tur var syndes det inte så mkt så kunde tvätta bort och gå och köpa nya trosor. Ska bli så skönt när mensen är över också så man verkligen kan börja om och försöka igen. Känns som det varit så mkt delmoment i missfallet. Först när man fick symtom, åkte in, var inlagd, hem och blöda, inte få bada och ha sex, när det blött ta ett gravtest, invänta nästa mens, ha mens och förmodligen blöda väldigt mycket eller ha väldigt ont. Ska bli minst sagt skönt när det är över som sagt, hoppas verkligen du slutar blöda snart <3