louisejohansson skrev 2018-08-01 11:30:17 följande:
Tack!! :D när hade du missfall? Har du några barn sen innan?
Fick missed abortion som upptäcktes den 24 juni.. nej jag har ju inte det :/
Anonym (??) skrev 2018-08-01 17:15:06 följande:
Testet jag tog i torsdags visade sig vara positivt, hcg verkar stiga, jag mår illa och brösten ömmar! Vågar välkomna en ny graviditet fyra veckor efter MA :D
Känns otroligt overkligt! Men har så mycket mer symtom nu är sist, så hoppas verkligen att det går vägen den här gången!!! :)
Men du!!! Helt fantastiskt ju! Vilket hopp du ger mig nu, stort stort grattis verkligen! :) När du skriver att hcg verkar stiga betyder det att du tagit flera clearblue test som visar veckor eller hur kan du veta det?
Sunshine81 skrev 2018-08-01 22:29:11 följande:
Grattis till alla plus som börjar komma i tråden. Roligt att se och man får lite hopp .
Verkar som många fick äl snabbt efter Missfallet. Och även mensen . Här händer inte så mycket. Fick missfall den 30/6 och blödde ca 3 veckor till och från med blod och brunt . Sen veckan efter lite ont i magen ( kanske äl) eller mens på gång tänkte jag . Men man har ju äl förre mensen så hoppas det var äl som spökade. Sen inget och är bara att vänta på vad som komma skall nu . Jobbigt !
Vad jobbigt för dig! Då fick du det strax efter jag fick mitt MA..är så jobbigt att vänta hela tiden, på att allt ska komma ut, att man ska sluta blöda, att man ska testa negativt, mensen ska komma igång igen osv.. jag tycker det kändes som min mens ?satt fast? ett tag innan den kom för jag hade symtom på att den skulle komma flera dagar innan den kom så din kommer nog också snart ska du se..hoppas!