Hej! Hoppas blödningarna avtar och att du kan få slappna av och njuta av graviditeten igen :)
Jag fick extremt ont i magen (v 6+3), högg på ett sätt som gjorde att man direkt förstod att något var fel i onsdags, fick efter det lite bruna flytningar som på lördagen övergick helt till blod. Då jag äter blodförtunnande åkte jag in till gynakuten och blev jättefint bemött.
Dom tog massa prover och sen fick jag göra ett vul, där såg man att embryot var kvar men att det bara var i v 5+5 och att inget hjärta slog. Så dom ville inte göra något utan har en ny tid för vul om en vecka för att antingen se så att kroppen klarat av missfallet själv, eller för att verkligen försäkra sig om att inget hjärta börjat slå under denna veckan.
Besöket tog ca 4timmar för dom har ju massa andra mer akuta saker att ta före, men välkommen var man varje fall :) Och om det skulle bli störtblödningar, dom beskrev en sån blödning som att man skulle blöda igenom en binda på 30min, eller att man höll på att svimma av smärtan, skulle man komma in direkt igen!
I mitt fall är jag säker på missfall, hade en konstig instinktiv känsla i kroppen hela tiden och på eftermiddagen i lördags fick jag extremt ont ett par timmar, sen lugnade det sig och när jag sen gick på toaletten igår kom allt ut på en gång, helt och fint och utan någon smärta alls. Efter det har jag knappt blött alls.
Så jag kände på mig att något var fel direkt, och även om dom inte kan göra något på sjukhuset direkt så kände man sig välkommen och det kändes bättre för en själv att åka in!
Inte meningen att kapa din tråd, ville bara säga hur det var för mig och att man visst kan åka in! Varmt och stort lycka till :)