• BigPopp

Några andra med samma symptom

Hej!

Ca 4-5 dagar (24/3)efter ägglossning, hade samlag dagsrna innan, under och efter... började jag få sjuukt ömma bröst och nu har det hållit sig men inte lika ömma,känner lite stickningar/jättesnabba molvärk som kommer och går vid äggstocken ibland som typ lätt mensvärk. Har pruttat som satans fått halsbränna blivit jätteförkyld och har ont i hela kroppen just nu. Svårt att göra nr2 på toa också

Mensen ska komma om ca 7 dagar. Får aldrig ont i brösten innan eller efter mens, inte heller mensvärk innan den har kommit. Brukar få mensvärk när 2 dagar har gått under mensen. Några mer med liknande symptom? Är lite orolig. Aldrig fått sådana här symptom enda sen jag fick min mens första gång. Någon med liknande symp?

Mvh

• Svar på tråden Några andra med samma symptom
  • Pippispetra

Liknande här. Dock haft min mens den 18mars. Men nu kissar jag jätteofta. Molnande värk. Hungrig konstant. Jättegasig mage och ibland stickningar i magen. Är även förkyld jag också ömmande bröst börjar jag känna av

• BigPopp

Åååh grattis Casslo08! Får hoppas att jag också gör de. Ska vänta till bim!

• BigPopp
    Pippispetra skrev 2018-04-03 19:00:08 följande:

Liknande här. Dock haft min mens den 18mars. Men nu kissar jag jätteofta. Molnande värk. Hungrig konstant. Jättegasig mage och ibland stickningar i magen. Är även förkyld jag också ömmande bröst börjar jag känna av

När har du bim?
  • BigPopp
    Pippispetra skrev 2018-04-04 13:47:35 följande:

Bmi**

Jag har den 9april. Men nu har jag börjat få mjölk liknande flytningar.. brukar alltid ha krämiga/ slemmiga innan mens ... sorry för äcklig info. Men vill ba veta hur de är för alla andra om de har haft som mig just nu.. dock har ja molvärk hela tiden och spänd mage och nu börjar jag få finnar, finnar får jag alltid innan mens men allt annat får jag aldrig innan mens bara finnar.. börjar bli orolig.
  • Jackiebackie

Hej på er!

Nu 5 dagar efter min ägglossning har jag lite liknande symtom som er. Molvärk, dålig i magen (som första dagen i mensen), kissat väldigt mkt mer än jag brukar (inte druckit mer än normalt), känner mig lite snurrig och yr. Bim den 12e.

• BigPopp

Jag chansade och tog ett test idag när jag kom hem från jobbet, visade ett svagt PLUS men man såg den ändå rätt tydligt. Bim-6 idag! Så imorn bär de av till apoteket för digitala tester! Om jag är lycklig!

Svar på tråden Några andra med samma symptom