Inlägg från: Mia86a |Visa alla inlägg
  • Mia86a

SYSKON 2019

Åh den här tråden har jag missat! Vi ska försöka med tredje barnet, men jag ammar fortfarande minstingen (på 7 månader) så har tyvärr inte fått igång ägglossning än. Äldsta barnet är drygt 2 år så vi vill ha tätt och hoppas på en bebis till sommaren/sensommaren 2019. Jag har blivit gravid på första eller andra försöket med båda barnen så håller tummarna att det går fort även denna gång.

• Mia86a
    Jsv17 skrev 2018-08-01 22:58:25 följande:

Jag tror vi hängde i bf-December gruppen tillsammans på slutet? Kul att ni också ska ge er på syskon ganska fort. Jag fick vänta på mens tills jag slutade helamma vid 6 månader vi började försöka redan efter mens nummer 2 Skulle vara roligt att följas åt igen

Hej! Ja, det gjorde vi ju! Vad roligt att ni också siktar på en till, det är ju så spännande! Jag ammar för närvarande morgon och kväll och typ en gång under dagen men förmodar att jag måste sluta helt med amningen innan systemet kommer igång, så var det för mig förra gången.. Lite avis på dig som redan återfått funktionerna är jag allt, haha.
Svar på tråden SYSKON 2019