SYSKON 2019
Verkar bli ett syskon i april om allt går bra :D

Verkar bli ett syskon i april om allt går bra :D

Stort grattis! :)
Åh vad härligt!! Stort grattis! :D
Åh va roligt! Grattis!
Här kastas man mellan hopp och förtvivlan. Plussade svagt på bim - 5. På bim - 4 och bim - 3 har jag haft små blödningar (är på bim-2 idag) .. Testet visar dock positivt fortfarande, men vet inte om det har stegrat så mycket som det borde göra. Har varit helt inställd på att det är ett missfall på g. Men när jag kissa på stickan imorse och stegringen inte sjunkit trots två dagar av spottings så kan man ju inte låta bli att hoppas.. Kan inte bara denna vecka gå fort och att testet stegrar ordentligt. Och om det nu är ett missfall på gång så vill jag bara att det ska sätta igång ordentligt så jag slipper leva i ovissheten. Hade inga spottings förra graviditeten. Någon som varit med om liknande?
Jag hade ganska mycket småblödningar när jag väntade vår dotter. Blödde i flera dagar och ringde till barnmorskan och frågade för jag blev ledsen och orolig. Men det var ju okej för nu leker hon där som en liten snart 4-åring, på golvet med sin pappa... :) <3
Jag småblödde kring bim och i veckan efter med sonen. Sedan blödde jag igen från v11 till v15. Var på gynakuten och extrakoll hos barnmorskan 4ggr. Han sover i bilstolen här bredvid mig så det gick ju bra. Googlade sönder ämnet när jag hade mina blödningar, och jag läste dels att 70% av alla blödningar i graviditet är normala och inte missfall och i de trådar och forum man hamnade på så var det 50-50 tycker jag, i hälften av fallen så var det helt normalt och i andra hälften tecken på att nåt inte stod rätt till. Blöda i graviditet är mycket vanligare än man tror, när jag berättade om mina så hade nästan alla vänner varit med om liknande, håller tummarna för dig
Här har det fortfarande inte kommit någon mens fastän det känts som den ska komma vilken sekund som helst i 2 dagar nu.... Har dock inga tecken på nån graviditet heller så inväntar mensen, hoppas den kommer snart hade hoppats att kroppen skulle komma i fas men kanske är för mycket begärt så kort efter att den kommit igång efter grav Skulle mensen fortsätta utebli nu i veckan så får jag nog ta ett gravtest till helgen, men avvaktar än så länge.
Plussade 2 augusti på bim - 5 väldigt svagt. Efter det har jag haft små blödningar men idag (bim) när jag testade så var testet betydligt starkare. Hoppas det blev en bebis och inte början på ett missfall. Tycker inte att det borde stegrar så mycket om det är missfall men man vågar inte hoppas för mycket än :)
Här är skillnaden på testet. Vad tror ni? Dock syns typ inte strecket på stickan jag tog på bim-5 nu när testet är torkat

Nej är det ett redan påbörjat missfall så borde ju stickorna inte öka i styrka, så förmodligen är det ofarliga blödningar, håller alla tummar och tår för det iaf