Blir så trött!!!!
Min mens är 4 dagar sen. Negativa test. Mår illa och har molvärk. Då tror man ju liksom att man är gravid. Men icke. Får väl se om någon mens behagar dyka upp snart! Kan man må så här pga strul med mensen?
Min mens är 4 dagar sen. Negativa test. Mår illa och har molvärk. Då tror man ju liksom att man är gravid. Men icke. Får väl se om någon mens behagar dyka upp snart! Kan man må så här pga strul med mensen?
Hej, tyvärr kan man må så när kroppen krånglar... jag själv gått igenom samma senaste 2 snart 3 månaderna..trodde jag var gravid hela tiden nästan, mådde pyton var jättedålig nåra dagar med. molvärk å även ömma bröst konstant och till och från .. när åkte in till Gyn visade det sig min kropp har åkt på en hormonobalans som skiftat om hela min cykel så ej vet in eller ut eller när saker sker för tillfället.
Hade alltid 31 dagars cykel förut.. men mellan jan å feb vart den 48dar...å nu var den uppe på ca 36dar .så helt plötsligt oregelbunden. så får se nu när och hur min ägglossning dyker upp.
Så jodå det är allt möjligt att må pyton när mensen/kroppen krånglar...bästa man kan göra är att försöka slappna av men inte lätt jag vet å tänka på annat.
Sen finns det visserligen dem som ej plussar förrens jättesent å så med, så e väl bäst att avakta å se vad som händer.
*Styrkekram*