Min killes kompisar fryser ut mig
Jag och min kille har varit tillsammans i ca 7 månader och hans kompisar HATAR mig. Jag har verkligen försökt att göra ett bra intryck och skulle absolut inte säga att jag gjort nått fel mer en att jag är med honom hela tiden. Och pga det skapar det som en svartsjuka för dom. En gång hade jag väldigt svårt att lita på honom pga att han ljugit för mig och så skulle han på krök hos hans kompisar men hem tidigt och hans tjejkompis skulle också hem tidigt och det var verkligen hon jag tyckte var snällast men så hade hon tydligen skrikigt på honom och sagt ''det är inte din mamma du ska till'' och massa mer som jag inte ens vill veta och blivit riktigt sur. Så fort de e fester bjuder dem alla + pojkvänner och flickvänner förutom mig. Min kille fyller 20 i sommar och vi planerade en fest och då tänkte jag att om jag bjuder någon med flickvän/pojkvän så bjuder jag ju självklart tjejen eller killen också. Men nu har hans kompis en stor födelsedagsfest och bjöd honom men inte mig och jag vet att det är flera par där. Och jag blir lite ledsen faktiskt speciellt eftersom han inte säger ifrån och frågar dem varför dem inte bara kan vara glada för hans skull eller om jag inte kan ta med min flickvän så kommer jag inte eller bara något. Och jag är bara så trött på det och han säger att han ska säga ifrån men han gör aldrig det.