• pissnisse

micro snopp

mitt dilemma är att min snopp är så liten som 2 cm vid stånd så när vissa pratar om att ni har 12-13cm så skulle jag vara jätte nöjd !
    fast min fru tycker det också är för litet så hon har en älskare nu sen många år tillbaka som jag godkänt och jag har inget att säga till om för hon bestämmer och runkar av min när det behövs!

• Svar på tråden micro snopp
  • pissnisse

Nä ingen pinsett men jag har  massa förhud ca 18cm långt så det kan man hålla
    i och skaka. min fru tycker det är äckligt och ser löjligt ut men gör det ändå.
    finns det kvinnor som tycker om sådana små snoppar?

• pissnisse

vad ska man göra då? min fru knullar med sin älskare och jag får inte knulla alls bara titta på filmen hon filmat med sin älskare.

• pissnisse

är tyvärr inte mycket att vara glad över. vet inte vad jag ska hitta på.

• pissnisse

nej men det är svårt att öka längden när den redan är så liten i från början läste
    jag på nätet för ett tag sen. en kvinna behöver väl känna att det känns där nere
    och det är väl fler centimeter än vad jag har. vart den gränsen går vet inte jag.

• pissnisse

får väl flytta till Asien då!!!

• pissnisse

Min fru vill ha äkta vara och inte nån dildo som jag kör dessutom så ger hennes
    älskare henne 10-15 fontänorgasmer varje gång och sprutar alltid 2ggr själv!
    själv har hon aldrig fått orgasm när jag försökt.

Om det finns några mulliga storbystade kvinnor som läser det här så undrar
    jag vad ni skulle göra med en man med så liten Micro penis?
    Att tillägga så är min fru mullig och storbystad.

• pissnisse

Hon får så många orgasmer och han sprutar alltid 2gg

• pissnisse

Troll??? Fattar inte vad du menar!

• pissnisse

Ni kvinnor brukar ju vara ärliga och förnufftiga så så vad skulle ni göra om jag var eran?????

• pissnisse

Var ju inte vad jag behövde höra men vad ska jag göra då?
    Behöver ju råd och hjälp mina vänner!!!

• pissnisse

Vadå genomskådad??? Mitt sexliv är inget roligt ska du veta och är precis som jag skriver. Min fru älskar med en annan man och jag har ingen och blir jätte avis.
    Men tack för visat intresse! Får logga ut härifrån och acceptera era svar.
    Ett liv kan var hur konstigt som helst så att ingen tror på en!!!

Svar på tråden micro snopp