Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

micro snopp

Väldigt svårt o tro nån kvinna tänder på de. Längdbegränsningen gör liksom att de tar imot blygdläpparna innan du ens är inne :D

• Anonym (M)

Var glad över de lilla :D

• Anonym (M)
    pissnisse skrev 2018-04-08 18:06:23 följande:

är tyvärr inte mycket att vara glad över. vet inte vad jag ska hitta på.

Du kan trösta dig med att i Asien är det av nån konstig anledning mer regel än undantag med "microsnoppar". Likväl som killar från Afrika av nån anledning ofta är utrustade med huuuuuge slongs.
  • Anonym (M)
    pissnisse skrev 2018-04-10 16:38:16 följande:

Min fru vill ha äkta vara och inte nån dildo som jag kör dessutom så ger hennes

älskare henne 10-15 fontänorgasmer varje gång och sprutar alltid 2ggr själv!

själv har hon aldrig fått orgasm när jag försökt.

Om det finns några mulliga storbystade kvinnor som läser det här så undrar

jag vad ni skulle göra med en man med så liten Micro penis?

Att tillägga så är min fru mullig och storbystad.

Beviset på att du är troll kom just där. Fontänorgasm kan man få 1-2gånger, sen är man helt jävla slut och klarar inte mer.

Men ta henne i naveln vettja!
  • Anonym (M)
    pissnisse skrev 2018-04-10 17:31:50 följande:

Ni kvinnor brukar ju vara ärliga och förnufftiga så så vad skulle ni göra om jag var eran?????

Skulle jag upptäcka en microsnopp skulle jag inte ens inleda nått. Gå o göm dig under den sten du kom ifrån, glöm inte o ta med dig svansen.
  • Anonym (M)
    pissnisse skrev 2018-04-10 18:19:47 följande:

Var ju inte vad jag behövde höra men vad ska jag göra då?

Behöver ju råd och hjälp mina vänner!!!

Du måste ha ett tråkigt liv som fortsätter att försöka trigga i en tråd där du för längesen är genomskådad. Krake.
  • Anonym (M)
    Anonym (Oj då.) skrev 2018-04-11 05:26:19 följande:

Tyvärr så tror jag att folk har svårt att sätta in i din situation. För den är så långt ifrån sin egna värld. Själv har jag 2cm i slak form men 14 i stånd. Men känner till folk som har mindre. Ingen av dom är lycklig. Vet ej vad man kan göra. För det är sådant komplex så man talar inte om det äns.

Om du kollar hans svar ser du klart och tydligt att han inte är seriös. Han fick ordentlig hjälp längre upp men hade inget intresse av det.
Svar på tråden micro snopp