• Anonym (Jessica)

    Onormalt sällan?

    Vi har varit tillsammans i tre år och har en bebis på nio månader.

    Han tar aldrig någonsin initiativet till sex.

    Vi har nyligen börjat försöka bli gravid med tvåan, och jag tar initivet när jag har ägglossning.

    Så det blir 1-2 gånger i månaden. På mitt initiativ.

    Aldrig att han skulle förföra mig på något sätt.

    Han är så pass ointresserad att han inte ens rör mig, utan ligger platt som en pannkaka på rygg och låter mig göra allt.. Om jag vill byta ställning blir det mycket suckande...

  • Svar på tråden Onormalt sällan?
  • Anonym (...)

    Lägg ner barnalstrandet. Har ni problem får ni lösa dem först.

    Ps låter som han är stentrist i sängen, fattar inte varför du stannar med honom. Ds

  • Anonym (Sällan)

    Jag lever i det omvända. Vill nästan dagligen, men hon vill ett par gånger i månaden. Suger stenhårt. Men en kille som vill så sällan? Ja färg ser man...

  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Sällan) skrev 2018-04-08 01:47:53 följande:

    Jag lever i det omvända. Vill nästan dagligen, men hon vill ett par gånger i månaden. Suger stenhårt. Men en kille som vill så sällan? Ja färg ser man...


    Ja, då vet du hur det är
  • Pussan

    Det låter tyvärr helt hopplöst. Du ska kanske fundera på om du vill ha det så resten av livet?

  • T90

    Börja med att berätta för honom hur du känner och upplever detta. En partner som bryr sig lyssnar och tar till sig det den andre säger.

  • Anonym (Sällan)
    Anonym (Jessica) skrev 2018-04-08 01:55:41 följande:

    Ja, då vet du hur det är


    Ja, det går ut över precis allt. Känns som att leva med en kompis bitvis. Det är verkligen kass, och vad än värre är så är det nog helt omöjligt att ändra på eftersom man inte styr sin drift, utan det blir den som vill mer som får behärska sig och når dåligt.

    Fantiserar om att lösa det otrohetsvägen, men har i alla fall inte gjort allvar av det än. Hade vi inte haft barn och ett övrigt bra relation så hade jag inte stannat, man missar en så stor del av livet. Tänk om jag hade vetat att det skulle bli så här INNAN vi fick barn? Nekade åtminstone två bra chanser då som mycket väl kunde bli bättre med facit i hand.
  • Anonym (Sällan)

    Hur gör du för att hantera frustrationen? Själv har jag inte hittat något bra sätt, utan mår konstant mer eller mindre dåligt över bristen på sexet.

Svar på tråden Onormalt sällan?