• VAnd

Var köper man stora moderna tavlor

Är det någon som har något bra tips på ställen där man kan köpa stora tavlor av modern stil, men inte alltför dyra priser?

Vore jättetacksam för tips!

• Svar på tråden Var köper man stora moderna tavlor
  • smurfisar

På IKEA har de hyfsat stora talvlor till ok priser Blommoer fotavtryck i sand, stenar bilar mm mm

• VAnd

Jag skulle gärna vilja ha oljemålningar...

• Du är allt

Gallerix är ett bra alternativ! Där köpte vi vår tavla över sängen. De har mycket fint för alla smaker och plånböcker...

• linda87

alt. här med en konstskola (eleverna där) om man kan beställa nåt... då får man ju en tavla som ingen annan har med hehe...

ps. idag är det inte många som målar i olja utan de flesta målar i akryl då det inte är samma "farliga" lösningsmedel i ds.

• En helt vanlig mamma

chilli eller alt. mala eget...jag ha precis borjat o det ar superkul

• linda87

new york b. du har inga kort? alltid kul att se va folk gör ju

• En helt vanlig mamma

Gaaah, njae, an sa lange ar de ganska personliga..Men kanske nar jag blir mer nojd med dem kan jag visa dem, hur som haver kul ar det, aven om resulatet ar svart att forutse...

• VAnd

Tack för tipsen!

Önskar jag kunde måla egna, men eftersom syftet är att sätta upp dem på väggen får jag nog överlåta det till någon annan... :)

• izza29

Jag har gjort mina egna tygtavlor!! Skitkul, o sen kan man alltid byta när man vill ändra

• izza29

byta ut tyget eller bara täcka det gamla tyget (menar jag)

Svar på tråden Var köper man stora moderna tavlor