Var köper man stora moderna tavlor
Är det någon som har något bra tips på ställen där man kan köpa stora tavlor av modern stil, men inte alltför dyra priser?
Vore jättetacksam för tips!
Är det någon som har något bra tips på ställen där man kan köpa stora tavlor av modern stil, men inte alltför dyra priser?
Vore jättetacksam för tips!
På IKEA har de hyfsat stora talvlor till ok priser Blommoer fotavtryck i sand, stenar bilar mm mm
Jag skulle gärna vilja ha oljemålningar...
Gallerix är ett bra alternativ! Där köpte vi vår tavla över sängen. De har mycket fint för alla smaker och plånböcker...
alt. här med en konstskola (eleverna där) om man kan beställa nåt... då får man ju en tavla som ingen annan har med hehe...
ps. idag är det inte många som målar i olja utan de flesta målar i akryl då det inte är samma "farliga" lösningsmedel i ds.
Spana in www.allposters.com , finns massor av skoj !
chilli eller alt. mala eget...jag ha precis borjat o det ar superkul
new york b. du har inga kort? alltid kul att se va folk gör ju
Gaaah, njae, an sa lange ar de ganska personliga..Men kanske nar jag blir mer nojd med dem kan jag visa dem, hur som haver kul ar det, aven om resulatet ar svart att forutse...
Tack för tipsen!
Önskar jag kunde måla egna, men eftersom syftet är att sätta upp dem på väggen får jag nog överlåta det till någon annan... :)
Jag har gjort mina egna tygtavlor!! Skitkul, o sen kan man alltid byta när man vill ändra
byta ut tyget eller bara täcka det gamla tyget (menar jag)