• Pussan

Bucket list

Har hunnit med att uppfylla rätt många fantasier i livet men en som ständigt återkommer och som jag inte lyckats fixa till än är att åka runt i stan i en öppen bil och knulla i baksätet

• Pussan
    Tornhöken skrev 2018-04-12 06:51:26 följande:
    Det löser du i sommar.
    Det hoppas jag, det är en fantasi som kan få mig riktigt pirrig
  • Pussan
    Tornhöken skrev 2018-04-12 06:51:26 följande:
    Det löser du i sommar.
    Löst! I kväll! 
    En älskare fick en kompis att ställa upp med sin stora öppna bil med oss två i baksätet i det fantastiska sommarvädret. Jag red honom och han knullade mig i ryggläge omväxlande, och det var helt gudomligt. Många såg oss! och det blir jag så kåt av. Fast de hann ju inte kolla så länge där vi rullade fram och långt ifrån alla fattade vad som pågick. Eller var inte säkra i alla fall...
    Vi började vid 8-tiden och höll på ca en timme, sedan frågade chauffören om han fick byta plats med älskaren. 
    Tror inte att han menade det så allvarligt, men min älskare började bli rätt trött och tittade frågande på mig. Då var jag så kåt och sjöblöt så jag hade nog knappast tackat nej till någon kille. Så chauffören fick hålla på ca en halvtimme och det var bara ljuvligt.
    Så! Nu har jag förverkligat en gammal fantasi. Har inte riktigt någon ny lika upphetsande, men det kommer nog, hoppas och tror jag. Just nu är jag bara så nöjd!
Svar på tråden Bucket list