Inlägg från: annikandy |Visa alla inlägg
  • annikandy

BF December

Nämen så kul en decembergrupp till. Jag hoppar gärna in hos er :)

Jag plussade i lördags e i vecka 5 enligt preglife. Blir barn fyra för oss här hemma :) sambon har inge barn sen innan men jag har tre födda 05,07,09. Åh ska bli så spännande det här. Men jag e så himla nojjig denna gången, har inget minne av att jag vart så orolig med dom andra tre. 

Jag e 33 o sambon 36. 

Så skönt att ha er här inne eftersom man inte vågar berätta för så många såhär tidigt. :)

¤Familjen är mitt allt¤
  • annikandy
    Baraentilligen skrev 2018-04-18 06:32:15 följande:

Och nu först ser jag att det gär är i "första barnet" kategorin, vilket det här INTE är för mig. (Fyran på jäsning)

Så kul me en till som väntar nummer fyra :)

Jag har tre sen innan men det blir min sambos första.
    ¤Familjen är mitt allt¤
  • annikandy
    filuren87 skrev 2018-04-25 13:57:03 följande:

Plussade i måndags här för första gången efter 9 månaders försök. Är beräknad till nyårsafton som det ser ut nu!...Än så länge känns det ju dock så overkligt och man oroar sig för att det ska bli missfall så här tidigt såklart.

Grattis :) så kul.

Jag e oxå nojjig som sjutton oroar mej för mf varenda dag. Känns som tiden står still man vill juh att veckorna ska gå fort nu i början.
    ¤Familjen är mitt allt¤
  • annikandy
    filuren87 skrev 2018-04-26 09:12:02 följande:

Men eller hur! Man vill bara snabbspola tiden till vecka 12 iaf så man känner sig lite säkrare.

Ja o till det är dax för kub test så man får se att pärlan i magen mår bra :)
    ¤Familjen är mitt allt¤
Svar på tråden BF December