Inlägg från: Lilalila |Visa alla inlägg
  • Lilalila

BF December

Jag fick pluss idag på morgonen efter mer än 1,5 års försök och första Letrozolkur. Jag skulle få mens nu på torsdag men kunde inte hålla mig från att testa. Beräknad 27/12 om allt går som det ska.

Jag tagit 3 tester idag och är i chock

• Lilalila

Grattis till er med! Jag har aldrig varit gravid och är livrädd för missfall. Jag trodde jag skulle bli superglad men så fort jag såg två streck så blev jag orolig och rädd istället.

Ninha skrev 2018-04-17 16:29:41 följande:

Grattis!

Då är det nästa samma visa för oss. Försökt 2 år (har blivit gravid 2 ggr men slutat i missfall)

Fick sedan konstaterat pco o efter första kuren letrozol plussa vi med :) bf 16/12 om allt går bra, vilket jag verkligen hoppas :)

• Lilalila
    Justloveme skrev 2018-04-24 18:36:33 följande:

Hej alla! :)

Hur mår ni där ute nu?

Imorgon har jag första besöket hos barnmorskan. Spännande!

Men hur jag mår? Så trött så trött, skulle kunna sova jämnt. Mår illa gör jag också. Så otroligt tungt att jobba just nu (jobbar natt inom vården som usk) långa tunga arbetspass. Men de går väl. Hoppas komma förbi denna trötta period snart! :)

Jag har spända och ömma bröst, har haft lite illamående 2 gånger hittills och lite svullen mage. Min första graviditet och är orolig att något inte stämmer då överallt står om diverse symtom i tidigt graviditet. Går in i vecka 6 på torsdag.
Svar på tråden BF December