Inlägg från: Hedgehog |Visa alla inlägg
  • Hedgehog

BF December

Tiinis skrev 2018-06-06 17:55:40 följande:

Hej allihopa!

Kan börja med att gratulera er andra som också väntar barn

Jag är 31 år gammal och väntar mitt första barn. Jag är beräknad till den 9/12-18.

Finns det plats i Facebook gruppen?

Vill gärna följa ett gäng tjejer att bolla tankar och även själva upplevelsen med.

Hej! Jag har också bf 9/12 enligt KUB i måndags :) skoj med samma bf-datum.
  • Hedgehog
    Tiinis skrev 2018-06-06 21:51:44 följande:

Wow va häftigt!!

Ja verkligen jätte kul :)

Hur mår du?

Jag mår inte så bra. Mått illa sen vecka 6 och vissa dagar kräks jag fler gånger. Är sjukskriven sedan två veckor tillbaka. Hoppas så att det ska ge sig snart. Hur mår du? :)
  • Hedgehog
    Tiinis skrev 2018-06-07 08:53:29 följande:

Oj ja. Jag mådde dåligt konstant fram till v.12. Nu mår jag bara illa ibland under dagen antagligen när blodsockret är lågt. Värmen har också varit jobbig. Har väl inte kunnat njuta så mycket än. Har ju inte mycket energi till något. Ojdå din stackare ! Hoppas det går över för dig med kränkningen. Vart bor du i landet?

Jag har också haft svårt för värmen som varit de senaste veckorna. Hoppas de blir något svalare framöver :) Jag bor några mil utanför Göteborg. Vart bor du?
  • Hedgehog
    Tiinis skrev 2018-06-08 23:12:08 följande:

Ja det har inte varit lätt Allts Å. Jag bor i Härryda. Du då? Hur långt gången är du?

Kungsbacka :) Härryda är ju inte långt! Jag är i vecka 14 enligt KUB. De flyttade fram mig några dagar. Går in i v 15 på måndag :) Du?
Svar på tråden BF December