Inlägg från: Anjisen |Visa alla inlägg
  • Anjisen

BF December

Jag ska få en liten bebis den 9/12 iår :) Är nyss fyllda 30 och bor i Dalby med min sambo och hans son (min bonusson). förra veckan, när jag plussade, så var jag bara trött och hade spänningar i brösten men nu har andra symptom kommit som illamående och växtvärk i livmodern. har faktiskt inte känt av några andra symptom än dessa.

• Anjisen
    Anonym (Anonym) skrev 2018-04-13 21:26:41 följande:

hur Verkar det nör man behöver göra nr 2 o behöver ta i lite grann?! Är de nått man kan göra lite försiktigt eller har ni nån erfarenhet om det? :) var gasig i några dagar men nu ör de tvärtom, är i v 5.

Ha en liten pall på toa som du sätter upp fötterna på när du ska göra nr 2. Då lindrar du smärtan i livmodern medan du har lättare att få ut nr 2 :) bara en låg pall som barnen har framför vasken räcker lång väg :) Hoppas det hjälper för dig :)
  • Anjisen
    Brezego skrev 2018-06-03 19:34:34 följande:

Hej allihopa!

24 år och gravid för första gången diabetes och eds, så har vört kämpigt. Beräknad till 11/12. Men ultraljuden har än så länge visat ett lite äldre foster än vad bf säger. Så vi får se vad rul säger :). Finns det någon facebookgrupp för oss med bf december?

Ja, det finns det. De(n) är dock hemlig men kan se om de kan "öppna" den så du kan hitta ^_^ annars var det någon annan i tråden som hade startat en liknande grupp som de kan bjuda in dig till :)
  • Anjisen
    Mjawz skrev 2018-07-06 10:20:59 följande:

Jag undrar om någon känner igen sig i att ha ont i övre delen av magen, det spänner och känns obehagligt. Någon som vet vad det kan vara?

Det är organen som lägger sig till rätta så livmodern ska få plats :) fick iaf höra det av en väninna till mig.
  • Anjisen

Vet ni, snart så får vi äntligen träffa våra små i magarna ???? nu är det inte långt kvar till alla decemberbarnen börjar ploppa ut en efter en ????

Svar på tråden BF December