Vilket kön var erat andra barn?
Hej! Jag och mannen har en son och ska snart börja försöka att få ett syskon till honom och är självklart glada oavsett om det blir en pojke eller flicka!
Vad hade erat andra barn för kön?
Hej! Jag och mannen har en son och ska snart börja försöka att få ett syskon till honom och är självklart glada oavsett om det blir en pojke eller flicka!
Vad hade erat andra barn för kön?
1. Pojke
2. Flicka
Mitt första var en pojke och min andra var också en pojke!
1 pojke
2 pojke
3 pojke
1) flicka
2) flicka
Gissningsvis kommer du få 50/50 här. Det är alltid 50/50 på den stora massan sett (eller 49/51) med majoritet på killar. Får du ett annat resultat har för få personer svarat.
1. Pojke
2. Pojke
3. Pojke
1. Pojke
2. Flicka
3. Flicka
4. Bf i augusti, så går se.
Första pojke, andra pojke! <3
1 pojke
2 pojke
3 flicka
1 pojke
2 flicka
3 flicka
Jag har två pojkar!
Flicka
Flicka
Pojke
Flicka
Pojke
Flicka
Pojke
Flicka
Flicka
Flicka, pojke, flicka, pojke, flicka :)
Första graviditeten blev en dotter, andra graviditeten TVÅ döttrar. Jackpot enligt mig!
Men gud vad är det för fel på er i den har tråden?? Så otroligt dåligt att köna barnen innan de ens är tillräckligt gamla för att förstå!
Men gud vad är det för fel på er i den har tråden?? Så otroligt dåligt att köna barnen innan de ens är tillräckligt gamla för att förstå!
Jag antar att du inte är seriös men om du är det: mycket värre att förneka barnet rätten till en könsidentitet. Blir det fel kön är det bara att byta som äldre men får barnet inget kön så kommer det aldrig känna sig hemma i något kön vilket är mkt värre.