Mannen spelar bort pengar
Vår ekonomi är begränsad. Min man blev nyligen arbetslös men det går runt liksom. Min man har drömmar om att vinna på spel typ. Tycker redan han spelsr "för mkt" när han ibland spelar 100-200kr/veckan
Och vi haringet sparkonto nu. Men ja försöker spara med min lön till en liten semester eller för framtiden.
Denna incident som skedde igår. Känner både ilska samt ledsen för hans skull. Som att han försökte o blev lurad. Vet ej hur ja ska reagera.
Han berättar för mig med glädje att han fick tips av en man via en spelkompis om att ge denna person 250kr så ger han dig rätt odds till ett "riggat spel" (ja ni hör ju.. )
Sen satsar han 500kr på detta odds. Totalpott är på 230000kr och först låg den uppe i 7000kr då ALLT blev rätt under första halvlek.
Mannen säger att han inte ska ta ut 7000 för om allt blivit rätt hittils så kan han lika gärna satsa .
Sen går allt utför. Förlorar allt. Men det är ju ett spel. Och blev besviken över den stora insatsen men han sa att det bara var en engångsföreteelse ????
Och han mådde piss efter. Kände sig lurad.. ja var irriterad. För man satsar inte750kr på ett spel när man ahr barn och inte så mkt pengar.
Jag har märkt att han spelat lite. Så fult nog snoka jag i en sms konversation han hade i förrgår innan spelet med sib bror.. lät typ såhär
Mannen :kan ja få låna 3000kr
Bror: till vad ?
Mannen:kan inte säga nu men ja betalar 5000kr tillbaka kommer bli bra ???? kan inte säga nu men du ska få se.
Asså känner sorg i hans förväntansfulla lycka. Samtisigt förbannad. Ska konfrontera honom. Tänk om hab satsat 3 tusen??? O ljugit.
Men är rädd för sanningen. Vet ej hur ja reagerar om det är sant. Vad hade ni gjort?
O skriv inte lämnat honom. Ja älskar honom