ROSENROT
Någon mer som börjat med rosenrot den här månaden och vill följas åt? :)
Någon mer som börjat med rosenrot den här månaden och vill följas åt? :)
Jag har börjat med Rosenrot denna cykeln får se om hjälper det jag märkt e att lusten ökat lite grann sen innan å mer energi, annars ingen skillnad än så länge. Dock äter jag Macapulver å Folsyra med så dem kanske inverkar så får Hållan tummarna för oss härinne å se hur det går.
Började också med rosenrot (arctic root) denna månad. Ska äta dem i en vecka till tänkte jag, sedan är det dags för ÄL. Har hittills inte märkt av någonting, men förhoppningsvis hjälper det till att bli gravid :)
Jag har börjat med Rosenrot denna cykeln får se om hjälper det jag märkt e att lusten ökat lite grann sen innan å mer energi, annars ingen skillnad än så länge. Dock äter jag Macapulver å Folsyra med så dem kanske inverkar så får Hållan tummarna för oss härinne å se hur det går.
Började också med rosenrot (arctic root) denna månad. Ska äta dem i en vecka till tänkte jag, sedan är det dags för ÄL. Har hittills inte märkt av någonting, men förhoppningsvis hjälper det till att bli gravid :)
Ja jag har hört att det kan ge mer lust..
Min mens pågår fortfarande så är bara inne på tredje tabletten så inte märkt något än!
Vilket försök är ni på? :)
Vi har ej försökt så länge bara sen typ dec-Jan, dock självklart nu när börjat försöka aktivt from Jan så skulle cykelfanskapet börja krångla å bli oregelbundet pga hormonrubbning börjar tro att min ålder e emot mig trots ej jättegammal (32) i år å sambon (45) heh. Men får se vad som händer väntar på ägglossning nu som e osäker när den kommer. Men e glad att lusten återkommit då den varit typ noll innan i över 2 år.
Bara vänta tills mensen över då kommer du antagligen känna av nån skillnad var ej förrens min mens slutade som jag märkte av nåt.
Hur går det för er som börjat med Rosenrot? känner ni nån skillnad?... här har lusten ökat nåt markant sista dagarna ej van vid detta haha, så man får hoppas att man kanske lyckas denna gång, dock kanske Macapulvret har nån inverkan också....väntar dock på min ägglossning som än så länge lyser med sin frånvaro.. enligt appar så e den först mellan 19-24/4 så lång väntan men myset redan igång varannan till var tredje dag.
Hur går det för er som börjat med Rosenrot? känner ni nån skillnad?... här har lusten ökat nåt markant sista dagarna ej van vid detta haha, så man får hoppas att man kanske lyckas denna gång, dock kanske Macapulvret har nån inverkan också....väntar dock på min ägglossning som än så länge lyser med sin frånvaro.. enligt appar så e den först mellan 19-24/4 så lång väntan men myset redan igång varannan till var tredje dag.
Mensen slut idag, hoppas äl kommer snabbare denna månaden!
Kan inte känna av något av rosenroten än..
Men hoppas att lusten inte ökar allt för mycket för min sambo åker iväg på jobb i en månad i slutet av april haha