• Lariz

ROSENROT

Någon mer som börjat med rosenrot den här månaden och vill följas åt? :)

• Svar på tråden ROSENROT
  • Milian03

Har ätit rosenrot från mensens första dag till äl (idag).

BIM 29/4.

Ja kåt har man varit av rosenroten och känt av äl mycket.

• Meemelie
    Zandylina skrev 2018-04-15 14:13:16 följande:

Hur går det för er som börjat med Rosenrot? känner ni nån skillnad?... här har lusten ökat nåt markant sista dagarna ej van vid detta haha, så man får hoppas att man kanske lyckas denna gång, dock kanske Macapulvret har nån inverkan också....väntar dock på min ägglossning som än så länge lyser med sin frånvaro.. enligt appar så e den först mellan 19-24/4 så lång väntan men myset redan igång varannan till var tredje dag.

Jag har inte märkt någon skillnad direkt, känner mig precis som vanligt. Ätit rosenrot i snart två veckor nu. Det enda jag märkt är att jag vid ett par tillfällen fått som en ljusrosa flytning (typ som en droppe blod) i samband med träning. Aldrig hänt förut, men vet inte om det har något samband med Rosenrottabletterna. Idag började dock äl-flytningarna så ÄL lär väl ske inom de närmsta dagarna. Tänkte ta sista tabletten imorgon och sedan göra uppehåll fram till mensen (som förhoppningsvis håller sig undan....)
  • Milian03

Äl+1, så spännande detta och se om rosenroten hjälpt. Kommer testa på äl+10 för då har jag plussat förr :D

• Lariz
    Milian03 skrev 2018-04-16 21:30:14 följande:

Äl+1, så spännande detta och se om rosenroten hjälpt. Kommer testa på äl+10 för då har jag plussat förr :D

Håller tummarna!!!
  • Milian03
    Lariz skrev 2018-04-16 21:44:47 följande:

Håller tummarna!!!

Tack! Lycka till till dig!
  • Milian03

Äl+9 och negativt på testa tidigt-test. Första "kuren" med rosenrot verkar inte ha gått så bra.

• Meemelie
    Milian03 skrev 2018-04-24 19:45:22 följande:

Äl+9 och negativt på testa tidigt-test. Första "kuren" med rosenrot verkar inte ha gått så bra.

Men äl+9 är ju väldigt tidigt, kan ju vara så att det är för tidigt för att visa positivt än :)
  • Milian03

Plussade tydligt på samma test förr på äl+10 :/ nu var dett totalt negativt. Tappar hoppet.

• Zandylina

Uggh kan ju meddela då att jag sitter med ägglossningsmärtor till max och fick positivt utslag på ägglossningtest idag.. så tror att Rosenroten hjälpt till med ägglossning så man känner den kraftigare.. kan knappt röra mig, lätt illamående, igår stack det till i bröstvårtorna, och lätt huvudvärk så jo jag tror Rosenrot hjälper till mkt bra med ägglossning i alla fall aldrig haft fulla utslag på ägglossningstest inte heller dessa smärtor jag har nu på både höger OCH vänster sida... kanske e dubbel denna gång O.o.
    Så ikväll blir det extra mys med sambon

• Lariz
    Zandylina skrev 2018-04-26 16:08:26 följande:

Uggh kan ju meddela då att jag sitter med ägglossningsmärtor till max och fick positivt utslag på ägglossningtest idag.. så tror att Rosenroten hjälpt till med ägglossning så man känner den kraftigare.. kan knappt röra mig, lätt illamående, igår stack det till i bröstvårtorna, och lätt huvudvärk så jo jag tror Rosenrot hjälper till mkt bra med ägglossning i alla fall aldrig haft fulla utslag på ägglossningstest inte heller dessa smärtor jag har nu på både höger OCH vänster sida... kanske e dubbel denna gång O.o.

Så ikväll blir det extra mys med sambon

Hoppas Hoppas!!
Svar på tråden ROSENROT