ROSENROT
Någon mer som börjat med rosenrot den här månaden och vill följas åt? :)
Någon mer som börjat med rosenrot den här månaden och vill följas åt? :)
Har ätit rosenrot från mensens första dag till äl (idag).
BIM 29/4.
Ja kåt har man varit av rosenroten och känt av äl mycket.
Hur går det för er som börjat med Rosenrot? känner ni nån skillnad?... här har lusten ökat nåt markant sista dagarna ej van vid detta haha, så man får hoppas att man kanske lyckas denna gång, dock kanske Macapulvret har nån inverkan också....väntar dock på min ägglossning som än så länge lyser med sin frånvaro.. enligt appar så e den först mellan 19-24/4 så lång väntan men myset redan igång varannan till var tredje dag.
Äl+1, så spännande detta och se om rosenroten hjälpt. Kommer testa på äl+10 för då har jag plussat förr :D
Äl+1, så spännande detta och se om rosenroten hjälpt. Kommer testa på äl+10 för då har jag plussat förr :D
Håller tummarna!!!
Äl+9 och negativt på testa tidigt-test. Första "kuren" med rosenrot verkar inte ha gått så bra.
Äl+9 och negativt på testa tidigt-test. Första "kuren" med rosenrot verkar inte ha gått så bra.
Plussade tydligt på samma test förr på äl+10 :/ nu var dett totalt negativt. Tappar hoppet.
Uggh kan ju meddela då att jag sitter med ägglossningsmärtor till max och fick positivt utslag på ägglossningtest idag.. så tror att Rosenroten hjälpt till med ägglossning så man känner den kraftigare.. kan knappt röra mig, lätt illamående, igår stack det till i bröstvårtorna, och lätt huvudvärk så jo jag tror Rosenrot hjälper till mkt bra med ägglossning i alla fall aldrig haft fulla utslag på ägglossningstest inte heller dessa smärtor jag har nu på både höger OCH vänster sida... kanske e dubbel denna gång O.o.
Så ikväll blir det extra mys med sambon
Uggh kan ju meddela då att jag sitter med ägglossningsmärtor till max och fick positivt utslag på ägglossningtest idag.. så tror att Rosenroten hjälpt till med ägglossning så man känner den kraftigare.. kan knappt röra mig, lätt illamående, igår stack det till i bröstvårtorna, och lätt huvudvärk så jo jag tror Rosenrot hjälper till mkt bra med ägglossning i alla fall aldrig haft fulla utslag på ägglossningstest inte heller dessa smärtor jag har nu på både höger OCH vänster sida... kanske e dubbel denna gång O.o.
Så ikväll blir det extra mys med sambon