Trekant.
Vi har diskuterat trekant här hemma och jag har en fantasi om att se min tjej ligga med någon annan och när jag berättade detta så ?erkänner? hon att hon också fantiserat om det, dvs att hon har sex med andra men att jag finns med på ett hörn, hon vill inte göra något själv med någon. Så endera att jag bara tittar på eller att jag deltar aktivt. Vi diskuterade detta ganska ingående igår kväll och den stora frågan är nog hur vi ska hitta någon lämplig kandidat. Hon vill inte att vi ska söka i vår lilla stad med risk för att det skulle komma ut som ett rykte att vi ligger med andra utan hon vill göra detta på annan ort och det har jag inget emot. Vi får väl se hur det utvecklar sig, spännande dock att efter så många år tillsammans kunna ändra inställning till att enbart vara med varandra till att öppna upp för att bjuda in andra utan att för den delen äventyra förhållandet. Jag hoppas vi båda får uppleva detta i nära framtid.
Han 40, hon 38 år i detta fall. Och nej, vi kommer inte ta kontakt med någon här på FL!