Trekant.
Anonym (Maggan) skrev 2022-09-06 23:53:30 följande:
Killarna var gulliga och mysiga men väldigt upphetsade så det blev väldigt mycket ?porrfilm?, något jag inte var van vid. Allt gick så fort. När jag sög så tog de mig i håret och stötte in hela kuken, vilket stundvis var tufft men samtidigt gillade jag det faktiskt. De knullade mig rejält både vaginalt och analt utan skydd och sprutade ohämmat i mig. Jag gillade att min man fick sig mig vara ?porrstjärna?. Själv kom jag två gånger, vilket gjorde min man sotis. förses gången sög jag ena killen samtidigt som den andra slickade mig och hade en finger i min rumpa. (nytt för mig men oerhört skönt när det görs av rätt kille). Andra gången jag kom var när jag red ena killen och den andra stod bakom och tog mig i baken. (den synen blev lite för mycket för maken)Inledningsvis kysstes vi också, även det känsligt.
Så gränser tänjdes för oss båda, fysiskt för mig och mentalt för min man. Jag är som jag sagt tidigare glad att jag provade, men det är upp till min man om det händer igen. Hoppas kan man ju.