• Xconix

Era favoritporrstjärnor!

Lista minst en manlig och en kvinnlig!

Kvinnor:

Anri Okita definitivt, helt fantastiska tuttar och kommit många hinkar till dom.

Ava Devine också, riktigt fake bimbo milf som är sjuuukt slampig och horig (så beskriver hon sig själv i intervjuer) och går med på verkligen allt. Älskar scener dör hon blir råknulla i analen och suger kuk samtidigt.

Asa Akira också, liten asiat som tar den duktigt i analen efter år av träning! Brukar fantisera om att jag är en amerikansk soldat i Korea/Vietnam och knullar lokalkvinnan I byn Asa Akira eftersom hon inte kan motstå stor vit västerländsk kuk, att hon dyrkar sånt varje gång jag kollar hennes porr.

Män:

James Deen, han knullar riktigt jävla bra och verkar lite sadistisk som jag. Älskar när han knullar kvinnor analt!

Danny D, gillar honom meat för att ha är så jävla rolig. Garvar sönder mig på nästan varje scen han är med i, han gör det alltid underhållande och humoristisk. Han har också en stor kuk som ser riktigt bra ut!

• Svar på tråden Era favoritporrstjärnor!
  • Anonym (Rune)

Har bara en favorit och hon är ej längre aktiv - Kay Parker. Tror det sitter i sen man var ung och man tyckte det var spännande med porr. Hade nog kunnat offra min högra hand för att få komma till där på den tiden. Naturlig kvinna med stora tunga bröst.

• Anonym (suck)

Att det ens existerar saker som "favoritporrstjärna" säger inte lite om män och vart världen är på väg. Kan man inte lika gärna säga "favoritfitta" "anal" eller kuk?

Jag visste inte att det var begåvning inblandat? Tror aldrig jag noterat någon skådis...

• Anonym (ubbe c)

Annabell Brady. Ingen över, ingen vid sidan om.
    Fullkomligt galen i sexiga 50+ kvinnor

• Anonym (va fan)
    Anonym (suck) skrev 2018-04-15 15:39:09 följande:

Att det ens existerar saker som "favoritporrstjärna" säger inte lite om män och vart världen är på väg. Kan man inte lika gärna säga "favoritfitta" "anal" eller kuk?

Jag visste inte att det var begåvning inblandat? Tror aldrig jag noterat någon skådis...

Av samma anledning som det finns favoritskådis, faboritband, favoritartist, favoritmat osv så finns det väl självklart en favoritporrskådis för de som väljer att titta på porr. Detta gäller ju både för manliga och kvinnliga porrtittare.

Kryp tillbaks under den sten du vaknade från så kan de andra som vill diskutera ämnet få göra det utan dina puckade kommentarer.
  • Anonym (Jaaa)

Bridget the Midget helt klart.

• Anonym (Finnsendel..)

Har lite annorlunda smak när det kommer till porrstjärnor/aktriser. Gillar de som har lite vulgärt utseende samtidigt som de har den lättsamma stilen, mest äldre aktriser som:

Rachel Steele
    Bridgette Lee
    Stacie Starr
    Dallas Diamondz
    Persia Monir
    Klixen
    Janet Mason
    Laura Fox

m.fl.

Alla dessa ser kåta ut på riktigt och har dessutom personligheter till skillnad från yngre tjejer som ser ut att tycka att det är allt annat än skönt och inte vet hur man ser sexig ut.

• Anonym (subm)

Kollar inte såpass mycket på porr längre att jag har några favoriter, men när jag var i övretonåren och upp till 20-21 kanske så kollade jag en del. Fastnade då för James Deen, Rocco Siffredi och ibland Max Hardcore. Annars föredrog jag amatörporr oftast, eller mer amatörmässig iallafall.

• Anonym (Rune)

Kliv ner från dina höga hästar och låt folk diskutera det dom vill. Vem är du att komma och bestämma.. Knip igen.

Anonym (suck) skrev 2018-04-15 15:39:09 följande:

Svar på tråden Era favoritporrstjärnor!