Inlägg från: Anonym (Hanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hanna)

Kvinnor, varför använder ni strumpbyxor?

OlgaElvira skrev 2018-04-16 09:53:19 följande:

Svaret får du enklast om du tar på dig ett par stay-ups och går i dem en dag. Då även iförd ett par shorts i samma längd som en kjol.

Haha, ja eller hur?!

Stay-ups är förmodligen det mest obekväma och osköna plagg jag någonsin burit. Strumpbyxor däremot går bra.

Sedan har ju inte vi kvinnor kläder på oss för att det ska vara sexigt för i första hand utan för att vi själva ska känna oss bekväma och snygga.

Stay-ups känns mer som något jag skulle ta på mig i sexuella sammanhang om mannen önskade sig det. Men gå omkring med en hel dag, nej tack!
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Hanna) skrev 2018-04-16 10:09:58 följande:
    Haha, ja eller hur?!

Stay-ups är förmodligen det mest obekväma och osköna plagg jag någonsin burit. Strumpbyxor däremot går bra.

Sedan har ju inte vi kvinnor kläder på oss för att det ska vara sexigt för i första hand utan för att vi själva ska känna oss bekväma och snygga.

Stay-ups känns mer som något jag skulle ta på mig i sexuella sammanhang om mannen önskade sig det. Men gå omkring med en hel dag, nej tack!
    Sexigt för er män, skulle det stå :)
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (69"-man) skrev 2018-04-16 10:07:11 följande:

Jag har inte möjlighet att utföra några sådana experiment. Vad händer kanar stay-upsen ner?

Skaver, åker ner, är ju kallt! Prova själv så förstår du ;)
Svar på tråden Kvinnor, varför använder ni strumpbyxor?