Inlägg från: Anonym (Fia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fia)

Kvinnor, varför använder ni strumpbyxor?

beror lite på ur vilken synvinkel man ställer frågan - men personligen har jag alldeles för många gånger varit med om silikonband som plötsligt släppt eller strumpebandshållare som plötsligt fått för sig att snäppa loss för att se det som alternativ i någon offentlighet (på kul endast i sällskap med partner går strumpor med strumpeband bra, stay ups och min kropp har aldrig kommit överens och dessutom tycker jag personligen det är ruskigt fult). 
    Försökte verkligen länge att experimentera med att få det att fungera då jag inte särskilt tycker strumpbyxor är så väldigt bekväma heller, men de har aldrig gjort att jag plötsligt stått helt eller delvis barbent alltså vinner de. 

Om man däremot ställer frågan mot istället barbent så beror det på, ibland för att det inte passar sig eller blir snyggt med barbent - men lika många gånger för att det blir för kallt och är det av för kallt anledningen så skulle ju inte heller strumpor eller stayups fungera heller då de inte täcker helt. 

Svar på tråden Kvinnor, varför använder ni strumpbyxor?