Meriall skrev 2018-04-16 10:28:30 följande:
Um tack :P
Stay ups är svalare om det är jättevarmt och kanar inte ner i grenen som nylonstrumpbyxor alltid gör. Jag är inte så stor av mig - 162 cm och 56 kg men jag behöver köpa nylonstrumpbyxor storlek xl minst för att de inte ska kännas för korta i benen eller hasa ner. Dessutom slipper man ett streck på magen av kanten som syns igenom om man har tight klänning med stay ups.
Tycker inte det är något problem med kjollängden heller om man inte har minikjol. Jag brukar ha kjolar över knät eller ibland halva låret i längd och drar upp stay upsen så de sitter högt upp och det är inga problem. Låren är oftast bredast mitt på. Om de sitter just ovanför det så håller de sig uppe längre.
Du blev inte stött för att jag ofta gillar dina inlägg hoppas jag?
Bra där med att du drar upp dom, dom ska sitta högt, snyggast då, gärna under skinkorna.. Det är väl som med det mesta, lägger man ner tid på rätt storlek blir det väl bättre... Tror jag, jag är ju man.. När jag var yngre ville jag att min tjejer skulle ha det vid sex och så men jag tycker det är läckraste med kvinnor som bär stay-ups i vardagen, för att de själva vill och gillar det..