Min bästa vän och jag glider ifrån varan!!
Hej, jag har en vän jag väldigt snabbt blev väldigt nära med, hon kom in i mitt liv när ja hade de riktigt jobbigt med andra tjejkompisar och hon fanns alltid där oavsätt vad, hon va den ända som fick mig att skratta under ett helt halvår.
Hon är med i ett stort tjejgäng på ca 10 tjejer, jag känner också alla dom tjejerna men dom ?skapade? sin grupp för 4 år sen på ett konfaläger och jag kom då in i bilden lite senare och e därför lite på utsidan också men min bästa vän valde fortfarande alltid för före gänget när jah inte vad bjuden osv.
den senaste månaden har ja märkt att vi inte alls pratar lika mycket och hon vi ses inte lika regelbundet eller lika mycket längre, jag försöker verkligen hålla kvar i vår vänskap för jag vill inte att den ska rinna ur sanden men de känns som att ju mer ja försöker destu mer drar hon sig undan. Hon har nyss skaffat pojkvän men de beror nog inte på de för jah kände henne långt innan hon träffa han å perioden dom börja ses mycket va den perioden hon å ja va som närmat
Så seriösa tips å svar nu, hur gör ja på bäst sätt för att ta vara på vår vänskap och lix få henne å komma till mig mer än att jag lix är själv i relationen. Hon är verkligen inte en vän ja vill förlora å ja förstår att man har perioder man glider ifrån men ja vet inte hur ja ska hantera de bäst. Ja e rädd att om ja låter de va för mycket så tappar vi kontakten helt!