• Anonym (Maserati)

    Tjejer - vilken bil har hög knullpotential?

    Hej snyggingar!

    Jag är killen med kosing som vill ligga mer och är på väg att byta bil.

    Vad är hett för er tjejer?

    Italienskt, tyskt, brittiskt eller va får er att gå igång?

    Cabriolet ska det väl vara i sommar?

    Hjälp mig, vilken bil har högst knullpotential?

  • Svar på tråden Tjejer - vilken bil har hög knullpotential?
  • Anonym (ChristerSjögren)
    RoggaB skrev 2018-04-19 00:15:55 följande:

    Är verkligen inte just din kommentar fjantig. Den tillför inget till en intressant tråd.

    Sök på gold-diggers på YouTube får du se mängder av snygga tjejers reaktioner på lyxiga bilar. Ditt föraktfulla "fjant" skrämmer ju tjejer att vara ärliga eller att våga svara.


    Det är möjligt att både snygga och mindre snygga tjejer går igång på bilar. Men kommentaren med pillesnopp en är ju otroligt fjantig.
  • Mandel

    Självklart hjälper ju bilen till att göra ett första intryck, men om det ändå sitter en idiot bakom ratten så spelar det bilen ingen som helst roll.
    Det är ju inte bilen man knullar med...


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • EnAnonumius
    Anonym (Maserati) skrev 2018-04-17 20:28:34 följande:
    Hej snyggingar!

    Jag är killen med kosing som vill ligga mer och är på väg att byta bil.

    Vad är hett för er tjejer?

    Italienskt, tyskt, brittiskt eller va får er att gå igång?

    Cabriolet ska det väl vara i sommar?

    Hjälp mig, vilken bil har högst knullpotential?
    Varför frågar du?
    Behöver du veta för att du behöver kompensera för att du är egentligen dålig i sängen?
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Mandel skrev 2018-04-19 08:49:23 följande:
    Självklart hjälper ju bilen till att göra ett första intryck, men om det ändå sitter en idiot bakom ratten så spelar det bilen ingen som helst roll.
    Det är ju inte bilen man knullar med...
    Eller hur?

    När man ställer den typen av fråga som TS gör, så indikerar det för mig att han är egentligen väldigt kass i sängen och behöver kompensera för detta på ett eller annat sätt och då går det fetbort med att se honom som ett potentiellt knull.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Volvo)
    Anonym (flummar bra) skrev 2018-04-18 22:42:00 följande:
    Pussan skriver uttryckligen att tjejer gör saker för en man med en fin häst, vilket är exakt logiskt detsamma som att tjejer gör saker för en man med fin bil.

    Att då plötsligt vända på könen är nonsens.

    Du har helt enkelt fel, hacka i dig det och sluta tramsa.
    Det är inte alls nonsens, eftersom det är vanligare att kvinnor är hästintresserade. Och då vore det väl motsvarande att tjejerna försökte ragga genom en dyr häst..?

    TS undrar vilken bil som ger honom störst chans att få knulla. Jag anser att män som köper en viss bil för att försöka ragga är pinsamma. Denna åsikt fick dig att börja blanda in hästar, av oklar anledning. 

    Om det nu är så att folk springer runt och köper hästar för att imponera - och i förlängningen få knulla -  så går det under samma pinsamhetsstämpel för mig. Precis som om någon köper en Steinway-flygel för att imponera på motsatta könet.

    Men det känns ärligt talat inte som att den tankegången är lika utbredd. Hästar och flyglar köps vanligtvis av häst- respektive musikintresserade personer. Inte av folk som vill hitta nån att knulla med. 

    Av den här tråden att döma, tycks dock somliga (män!) fortfarande köpa bilar för att hitta någon att knulla med. Inte för att de är bilintresserade.
  • Anonym (hu)

    Jag skulle nog säga att det är direkt avtändande med killar som tror att de framstår som mer attraktiva beroende på vilken bil de kör eller vilken klocka de har på handleden. Minns en gång då jag blev upphämtad för en lunchdate och killen tydligen körde någon dyr bmw-4wd. Något jag inte lade märke till, men dock mina kollegor som uppmärksammade det när jag kom tillbaka. Killen som körde bilen var för skrytig för min smak. Gillade att prata om dyra saker han köpt, vilka jobbförmåner han hade (ex 12 v semester) hur många han var chef över osv osv. Väldigt ytlig. Verkade mest som att han ville ha ett kuttersmycke på sin arm, inte min smak.

  • KsdPappa

    Skaffa dig en volkswagen pickup som är lätt att bädda på flaket. Sen sprayar du över volks med rosa sprayburk så det istället står pussywagon. 

    Bara att tuta och köra hela sommaren.

    Lycka till!

  • Anonym (C)

    De flesta tjejer jag känner, inkl jag själv, bryr sig inte särskilt om bilar alls. De flesta bryr sig om potentiella pojkvänners ekonomi vilket lite kan signaleras via vilken bil man äger. Men för ett ONS skiter man väl i vilken bil han kör?! Bara killen är het.
    Min brorsa däremot, och många andra killar jag känner, skulle gå igång som fan på vissa bilmodeller. Vill du ligga med killar är nog bilen en grej som drar.

    Brorsan hade en fling med en tjej med en blå superläcker sportbil för några år sedan. Hade det inte varit för bilen hade det nog inte blivit några fler dejter men det ena ledde till det andra och de är sambos idag. Han skämtar om det än idag, att han föll för bilen först!!

  • Anonym (tidlös)

    skaffa nå hipsterkärra i gott skick, tidlöst och välhållet funkar bättre än nytt och flådigt

  • Anonym (Volvo)
    Anonym (C) skrev 2018-04-19 18:05:08 följande:

    De flesta tjejer jag känner, inkl jag själv, bryr sig inte särskilt om bilar alls. De flesta bryr sig om potentiella pojkvänners ekonomi vilket lite kan signaleras via vilken bil man äger. Men för ett ONS skiter man väl i vilken bil han kör?! Bara killen är het.
    Min brorsa däremot, och många andra killar jag känner, skulle gå igång som fan på vissa bilmodeller. Vill du ligga med killar är nog bilen en grej som drar.

    Brorsan hade en fling med en tjej med en blå superläcker sportbil för några år sedan. Hade det inte varit för bilen hade det nog inte blivit några fler dejter men det ena ledde till det andra och de är sambos idag. Han skämtar om det än idag, att han föll för bilen först!!


    Exakt!

    Jag tror det är lättare för tjejer att väcka killars intresse med en häftig bil, än tvärtom!

    Jag körde en liten engelsk veteranbil några år, och aldrig har väl så många män kommit fram och pratat... Flört
Svar på tråden Tjejer - vilken bil har hög knullpotential?