• Anonym (tom ruta)

Min fru suger mig varje morgon

Hur vanligt är det här egentligen?
    Min fru suger mig varje morgon innan hon stiger upp. Hon går oftast ur sängen ngt tidigare än jag och innan hon gör det så suger hon min kuk i ungefär 2-3 minuter. Inte så att det går för mig men ändå väldigt njutbart. Innan så har hon legat och smekt och smårunkat den ett tag. Hon slicker längs skaftet och över ollonet. Suger på ollonet och sen munknullar mig mjukt ett tag innan hon kliver upp. Det har liksom blivit en del av hennes morgonrutin. Något hon gör medan hon vaknar upp ordentligt och samtidigt funderar och planerar arbetsdagen.

Och vi är inte nykära direkt eller har nyligen flyttat ihop. Vi är båda över 50 och har levet ihop i ca 30 år.

Fantastiskt. Jag är bortskämd.

Är det någon annan man som har det likadant? Någon annan kvinna som gör samma för sin man?

• Svar på tråden Min fru suger mig varje morgon
  • Underhill

Låter trevligt. Nä, någon sådan rutin finns inte här. Blir det hela vägen ibland? Hade känts lite lätt frustrerande annars, tänker jag. 

E vi överens så kör vi
  • Jannne k

Hadde som rutin att knulla var morgon snabbisar då var nere på 2 1/2 min tyvär börjar vi jobba olika tider nu

• Anonym (mmm)

Slickar min flickvän varje morgon, hon älskar att bli väckt på det viset! Andra dagar, främst helger, så vill hon bli väckt genom att jag tränger in i henne. Kunde aldrig ana att jag skulle fastna med en SÅ sexuellt villig kvinna!Hjärta

• Cunnilingus18
    Anonym (mmm) skrev 2018-04-18 09:16:54 följande:

Slickar min flickvän varje morgon, hon älskar att bli väckt på det viset! Andra dagar, främst helger, så vill hon bli väckt genom att jag tränger in i henne. Kunde aldrig ana att jag skulle fastna med en SÅ sexuellt villig kvinna!

Good for you :)
  • Anonym (What?)

Men VARFÖR gör hon det? Har du ens frågat? Jag tycker inte du låter bortskämd, jag tycker bara det låter oerhört märkligt. Det låter ju totalt meningslöst för er båda. Hon börjar varje dag med kuksmak i hela käften men får inte ut någon fysisk tillfredsställelse själv och du blir upphetsad men får inte komma. Är hon Anna Anka?

Att ligga med varandra varje morgon eller tillfredsställa varandra ömsesidigt på annat sätt skulle jag däremot kunna förstå.

• Anonym (mmm)

För mig så älskar jag att see min flickvän njuta och le när hon vaknar varje morgon av mitt slickande. Hon säger att hon får en liten energi-kick då och kommer upp lättare. Skulle gissa på att det är åt samma håll för TS.

• Anonym (D)

Den dagen min partner slickar mig oftare än 1gång vart annat år kan jag tänka mig att suga av honom varje morgon.

• Anonym (mmm)
    Anonym (D) skrev 2018-04-18 10:13:51 följande:

Den dagen min partner slickar mig oftare än 1gång vart annat år kan jag tänka mig att suga av honom varje morgon.

Varför vill han inte det? Det bästa som finns är ju att få sin partner att njuta till fullo!
  • Cunnilingus18
    Anonym (D) skrev 2018-04-18 10:13:51 följande:

Det är ju fantastiskt om hon skulle vilja det. Slicka är bland det härligaste man kan göra med en kvinna, det andra behövs egentligen inte så länge man får ge henne orgasmer med läppar, mun och tunga. :)
  • Sharper

Jag suger i regel av min sambo varje kväll. 9 gånger av 10 går det för honom. Givetvis blir det kulla också ibland men avsugning är alltid ett inslag på kvällarna.

Svar på tråden Min fru suger mig varje morgon