• Anonym (tom ruta)

Min fru suger mig varje morgon

Hur vanligt är det här egentligen?
    Min fru suger mig varje morgon innan hon stiger upp. Hon går oftast ur sängen ngt tidigare än jag och innan hon gör det så suger hon min kuk i ungefär 2-3 minuter. Inte så att det går för mig men ändå väldigt njutbart. Innan så har hon legat och smekt och smårunkat den ett tag. Hon slicker längs skaftet och över ollonet. Suger på ollonet och sen munknullar mig mjukt ett tag innan hon kliver upp. Det har liksom blivit en del av hennes morgonrutin. Något hon gör medan hon vaknar upp ordentligt och samtidigt funderar och planerar arbetsdagen.

Och vi är inte nykära direkt eller har nyligen flyttat ihop. Vi är båda över 50 och har levet ihop i ca 30 år.

Fantastiskt. Jag är bortskämd.

Är det någon annan man som har det likadant? Någon annan kvinna som gör samma för sin man?

• Svar på tråden Min fru suger mig varje morgon
  • Pripps Vichy

Intresseklubben antecknar..

• Cunnilingus18
    Sharper skrev 2018-04-18 11:22:42 följande:

Jag suger i regel av min sambo varje kväll. 9 gånger av 10 går det för honom. Givetvis blir det kulla också ibland men avsugning är alltid ett inslag på kvällarna.

Då har han det gott då :) Varit ett par länge?
  • Sharper
    Cunnilingus18 skrev 2018-04-18 12:58:05 följande:

Då har han det gott då :) Varit ett par länge?

Ett år ungefär
  • Anonym (tom ruta)
    Underhill skrev 2018-04-18 09:04:18 följande:

Låter trevligt. Nä, någon sådan rutin finns inte här. Blir det hela vägen ibland? Hade känts lite lätt frustrerande annars, tänker jag. 

Nä...det blir nästan aldrig hela vägen på morgonen. Av flera olika anledningar. Tid samt att jag är inte riktigt "där" att jag kan komma. Utan jag njuter bara. Jag har inget alls emot att få och ge sex utan orgasm varje gång. Jag ser tom en fördel med det. Att egga. Att bara koncentrera sig på njutningen för stunden utan att behove pressa sig till orgasm.

Så nej...ingen frustration
  • Anonym (tom ruta)
    Anonym (What?) skrev 2018-04-18 09:57:16 följande:

Men VARFÖR gör hon det? Har du ens frågat? Jag tycker inte du låter bortskämd, jag tycker bara det låter oerhört märkligt. Det låter ju totalt meningslöst för er båda. Hon börjar varje dag med kuksmak i hela käften men får inte ut någon fysisk tillfredsställelse själv och du blir upphetsad men får inte komma. Är hon Anna Anka?

Att ligga med varandra varje morgon eller tillfredsställa varandra ömsesidigt på annat sätt skulle jag däremot kunna förstå.

Absolut. Jag har frågat många gånger. Och hon svarar att hon gör det för att hon älskar mig och att hon tycker om det. Fint va? Men ja...jag ÄR bortskämd.

Hon vill däremot själv inte bli slickad eller knullad på morgonen. Hennes kropp är inte inställd så. Men däremot att suga. He he...inte mig emot
  • Anonym (Majken)
    Anonym (What?) skrev 2018-04-18 09:57:16 följande:

Men VARFÖR gör hon det? Har du ens frågat? Jag tycker inte du låter bortskämd, jag tycker bara det låter oerhört märkligt. Det låter ju totalt meningslöst för er båda. Hon börjar varje dag med kuksmak i hela käften men får inte ut någon fysisk tillfredsställelse själv och du blir upphetsad men får inte komma. Är hon Anna Anka?

Att ligga med varandra varje morgon eller tillfredsställa varandra ömsesidigt på annat sätt skulle jag däremot kunna förstå.

men alltså menar du att det är meningslöst att pussa eller kyssa någon med, om det inte leder till ordentligt knull? Märklig inställning, jag tycker det låter romantiskt och underbart! Är ju egentligen samma som att ligga och kramas innan man går till jobbet, bara lite mer intimt! 
  • Cunnilingus18
    Sharper skrev 2018-04-18 13:01:16 följande:

Ett år ungefär

Ja då får du hoppas det håller i sig i framtiden då :)
  • Anonym (D)
    Anonym (mmm) skrev 2018-04-18 10:17:57 följande:

Varför vill han inte det? Det bästa som finns är ju att få sin partner att njuta till fullo!

Han håller uppenbarligen inte med dig där;)
  • Anonym (mmm)
    Anonym (D) skrev 2018-04-18 14:37:08 följande:
    Han håller uppenbarligen inte med dig där;)
    Låter som han behöver lära sig lite vett & etikett i hur man beter sig som en riktig man!Flört
  • Anonym (Ok)

Har inget problem att suga min man varje dag el flera ggr/dag om det skulle vara så men tycker ändå att det verkar lite konstigt . Varför inte suga o spruta ? Vad gör du i gengäld?

Svar på tråden Min fru suger mig varje morgon